مردم دماوند از قطعی‌های مکرر آب گله‌مندند/ مسئولان قطعی‌های مکرر آب را ساماندهی و رسیدگی کنند/ مردم از وجود سگ‌های ولگرد گلایه دارند

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اينکه مردم از قطعی‌های مکرر آب گله‌مندند، گفت: مسئولان قطعی‌های مکرر آب را ساماندهی و رسیدگی کنند.

‍به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: از مسئولان هیئت های مذهبی، حسینیه ها و مساجد که در بر پایی مراسم عزاداری سالار شهیدان زحمات زیادی را متحمل شدند، سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: از همه مردم عزیز شهرستان دماوند و زنان و مردانی که زینب گونه و حسین وار پیام و اهداف قیام عاشورا را ترویج کردند، تشکر می کنم.

امام جمعه دماوند گفت: از بانیان خیر و کسانی که برای اطعام و پذیرایی از عزاداران محترم هزینه کردند، تشکر می کنم و دعا می کنیم خداوند به مال و ثروت آنان برکت بیشتری عنایت کند.

فتاح دماوندی بیان کرد: از مرثیه سرایان، سخنرانان، زنجیر زنان، سینه زنان و علمداران سیدالشهدا(ع) و همه مجریان برنامه های عزاداری تشکر می کنم.

وی گفت: هزینه کردن برای محرم، سرمایه‌گذاری برای تربیت اسلامی جامعه و افراد و خانواده‌ هاست، باید قدر این فرصت ها را بدانیم و مجالس را باشکوه برگزار کنیم.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: باید محرم و صفر و نهضت روح بخش حسینی را زنده نگه داریم و نسل های آینده را برای روشن نگه داشتن چراغ محافل حسینی آماده نگه داریم.

فتاح دماوندی ادامه داد: دماوند از قطعی های مکرر آب گله مندند، از مسئولان مربوطه تقاضا داریم که این موضوع را ساماندهی و رسیدگی کنند.

وی گفت: از شهرداری ها و دهیاری ها می خواهیم نسبت به نظافت کوچه ها و خیابان ها اهتمام بیشتری داشته باشند؛ در تابستان تخلیه سطل های زباله باید در زمان مشخص و سریعتر انجام شود.

امام جمعه دماوند بیان کرد: مردم از وجود سگ های ولگرد آلوده و خطرناک در سطح شهرها و روستاهای گلایه دارند و از مسئولان تقاضا دارند که به صورت دائمی و جدی به این مسئله رسیدگی کنند.

فتاح دماوندی گفت: فصل تابستان در حال سپری شدن و تمام شدن است، اما برخی شهرداری ها و دهیاری ها هنوز عملیات عمرانی خود را آغاز نکرده اند.

وی تاکید داشت: اهالی محترم مسکن مهر دماوند از نبود امکانات رفاهی اولیه مثل پارک و خدمات مشابه ناراحتند، از شهرداری محترم تقاضا داریم به مسکن مهر بیشتر توجه کنند.

امام جمعه دماوند افزود: هنوز برخی از کوچه های مسکن مهر دماوند آسفالت و جدول ندارد و مردم در تابستان از گرد و خاک و در زمستان از گل وشل در رنج هستند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: پرتاب ماهواره خیام نماد توانایی دانشمندان ایرانی در تحقق شعار “ما می‌توانیم” است، پیشرفت علمی از ابزارهای اقتدار ماست.

وی ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای شاهد فضاسازی رسانه ای غربی ها برای به کرسی نشاندن عجولانه متن پیشنهادی آنها هستیم.

امام جمعه دماوند گفت: تا زمانی که ایران از برداشته شدن تحریم ها و تضمین های مربوطه اطمینان حاصل نکند، تحت تاثیر بازی رسانه ای قرار نخواهد گرفت، توپ در زمین آنهاست.

فتاح دماوندی عنوان کرد: جبهه مقاومت بالنده و سرزنده است و به آینده روشن خود امیدوارانه چشم دوخته است، قله آرزوهای ما ظهور امام زمان(عج) است.

وی گفت: عربستان نمی‌تواند جنگ با یمن را ده ها سال ادامه دهد، یمنی ها هم هیچگاه تسلیم نخواهند شد، پس بهتر است سعودی ها جلوی ضرر را از حالا بگیرند، و خود را بیش از این مفتضح نکنند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: پیروزی جهاد اسلامی فلسطین در درگیری سه روزه با رژیم صهیونیستی و شکستن گنبد آهنین با شلیک هزار موشک به سمت اسرائیل را گرامی می داریم.

فتاح دماوندی گفت: عقب نشینی و قبول آتش بس و گدایی برای آن از طرف اسرائیل غاصب، نشان از ضعف روحی و شکستگی درونی صهیونیست‌ها دارد، این فروپاشی را پیشاپیش تبریک می‌گوییم.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا