مردم از تولیدات داخلی استفاده کنند

سیداحمد میرشریفی آبسردامام جمعه آبسرد گفت: مردم باید از تولیدات داخلی استفاده کنند تا دولت متوجه شود که تولیدات داخلی نیازهای کشور را تأمین می‌ کند.

به گزارش تارود، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید احمد میرشریفی ظهر امروز در خطبه‌ های نمازجمعه شهر آبسرد در جمع بسیجیان و نمازگزاران آبسردی در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) این شهر با بیان اینکه باید از ویژگی‌ های اقتصاد مقاومتی به خوبی استفاده کنیم، اظهار داشت: باید به اقتصاد مقاومتی به صورت درون‌گرا نگاه کرد.

وی ادامه داد: در این زمینه، مردم باید از تولیدات داخلی استفاده کنند تا دولت متوجه شود که تولیدات داخلی نیازهای کشور را تأمین می‌کند و واردات را تعطیل کند تا اقتصاد کشور پیشرفت داشته باشد.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی مردم بنیاد بودن این طرح است و اقتصاد مقاومتی نباید دولتی باشد، تصریح کرد: قطعا باید سرمایه‌ها از آن مردم باشد و همه از سرمایه‌گذاری‌ های مختلف استفاده کنند؛ از مهمترین عوامل این ویژگی عدالت محوری آن است.

میرشریفی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید همیشگی باشد، گفت: این سیاست‌ها نباید تنها اختصاص به دوران تحریم باشد و باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه فرهنگ‌سازی کرد؛ ‌قطعا جنگ آینده، جنگ اقتصادی است و دشمن در این زمینه تحریم‌ های زیادی را علیه جمهوری اسلامی اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه ما توانستیم از تحریم‌ها به خوبی عبور کنیم، بیان داشت: کشور روسیه برای رهایی از تحریم‌ها اینک دست نیاز به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز کرده است؛ تحریم‌ها در ایران از اوایل انقلاب و هم‌زمان با بسته شدن سفارت آمریکا در ایران آغاز شد و هم‌ چنان ادامه دارد.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه غربی‌ ها حتی در دوران مذاکرات نیز شاهدیم تحریم‌ های جدیدی را علیه ایران ایجاد کرده‌ است، افزود: احسنت بر ملت غیور ایران اسلامی که توانستند با دلیری و شجاعت تحریم‌های ناعادلانه را تحمل و از آن عبور کنند.

میرشریفی با بیان اینکه بینش قوی ملت ایران به این موضوع بسیار کمک کرد، بیان داشت: دشمنان بدانند که هیچ‌گاه نمی‌ توانند ملت ایران اسلامی را به زانو در بیاورند و باید اعمال دشمنان را محکوم و در مقابل آن‌ ها ایستادگی کنیم تا سایه آن‌ها از منطقه دور شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا