اعطای نمایندگی کیوکوشین ماتسوشیما به مربی کاراته دماوندی

نمایندگی کیوکوشین ماتسوشیما در تمرین مشترک باشگاه‌های کاراته به یکی از مربیان کاراته شهرستان دماوند اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، تمرین مشترک باشگاه‌های کیوکوشین کاراته شهرستان دماوند به میزبانی هیئت کاراته این شهرستان برگزار شد.

این تمرین با حضور شیهان ایرج نوروزی نماینده ماتسوشیما در استان تهران به جهت اعطای نمایندگی کیوکوشین ماتسوشیمای دماوند به مربی سخت‌کوش و حاذق این شهرستان شیهان محمدشکری زیر نظر هیئت کاراته انجام پذیرفت و درجه دان پنج کاراته نیز این ورزشکار دماوندی اعطا شد.

جمع کثیری از کاراته‌کاها، مسئولان ورزشی اداره ورزش و جوانان، امام جمعه دماوند، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند در این تمرین حضور داشتند.

ایرج نوروزی، نماینده ماتسوشیما در استان  تهران، ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس هیئت کاراته شهرستان دماوند، اتحاد و همدلی حال ورزشکاران را نماد و تجلی زحمات این هیئت دانست و گفت: از خداوند منان برای مجموعه مربیان هیئت کاراته شهرستان دماوند توفیقات روزافزون مسألت داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در مراسم اهدا نمایندگی «ماتسوشیما» دماوند و «دان 5» به شیهان «محمد شکری» که با حضور شیهان «ایرج نوروزی»، نماینده ماتسوشیما استان تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری، خطاب به جوانان درخصوص تحصیل، تذهیب و ورزش گفت: جوانان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: شهرستان دماوند در رشته‌های ورزشی بهترین افراد را دارد، و افتخارات خوبی نیز در مسابقات گوناگون کسب کرده‌اند، باید با کمک به این عزیزان در جهت رشد و شکوفایی استعداد آن‌ها گام برداریم، باید به جوانان اعتماد به نفس داده و از این اعتماد به نفس در مسیر پیشرفت جامعه استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که بسیار اهمیت دارد این است که از طریق ورزش شهرستان دماوند را بیش از پیش در کشور بشناسانیم.

رییس هیئت کاراته شهرستان دماوند نیز در این مراسم، گفت: اعطای نمایندگی کیوکوشین ماتسوشیما دماوند به مربی این شهرستان گامی رو به جلو برای ترویج این ورزش رزمی در دماوند است، که مورد استقبال عمومی مربیان، پیشکسوتان و هنرجویان سبک‌های آزاد کاراته در این شهرستان نیز قرار گرفت.

مهدی موحد افزود: جوانان دماوند استقبال خوبی از ورزش کاراته دارند و باید استعداد آن‌ها در این جهت رشد و پرورش یابد.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز، مهدی موحد و سعید ملامحمدی به ترتیب در سبک‌های «کیوکوشین ایچی گکی» و «کیوکوشن کان» موفق به اخذ نمایندگی شهرستان دماوند شده بودند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا