مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهرستان دماوند/ حاج بابایی: مسئولان شهرستان دماوند معلولان را نادیده نگیرند

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولین و خیران در سالن همایش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این مراسم که به همت خیران موسسه مددکاری و حرفه آموزی معلولین پویش مهر دماوند برگزار گردید، با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله دکلمه‌خوانی معلولین، اجرای قطعه آهنگ توسط معلولان، خوانندگی حمید نورمحمدی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی همراه بود.

*حرفه‌آموزی ۴۵ نفر از معلولین در موسسه مددکاری و حرفه آموزی معلولین پویش مهر دماوند

شهربانو حاجی بابایی، مدیرعامل موسسه پویش مهر دماوند اظهار داشت: مدت ٨ سال است که با اخذ مجوز مشغول آموزش کار فنی و حرفه‌ای به بچه‌های  معلول هستیم.

وی افزود: مهارت‌های آموزشی شامل رشته‌های منبت، معرق، قلم زنی، گلیم بافی، چرم سازی و قالیبافی هستند.

مدیرعامل موسسه پویش مهر دماوند ادامه داد: به‌مناسبت روز جهانی معلولان نمایشگاهی دایر کرده و از مسئولان شهرستانی دعوت کردیم تا ضمن بازدید از تولیدات صنایع دستی و هنری معلولان، آنها را به مردم بشناسانند که در این رابطه تبادل نظر و گفتگوهایی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: حدود ۴۵ نفر به طور دائم تحت پوشش این موسسه هستند و حدود ۱۵ نفر به صورت مقطعی در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

حاج بابایی گفت: از همه مسئولان شهرستان دماوند خواستاریم که معلولان را نادیده نگیرند و به آنها توجه کنند، معلولان فقط نیاز مالی ندارند بلکه نیاز دارند که در سطح جامعه دیده و شناخته شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا