مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهر آبسرد به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی/ انجام بیش از ۱۵۸ عملیات توسط آتش‌نشانی شهر آبسرد طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰

آتش‌نشانان شهر آبسرد به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری آبسرد با حضور امام جمعه آبسرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، سرپرست شهرداری، فرمانده حوزه ۳ مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، فرمانده کلانتری آبسرد و تعدادی از مسئولین دوایر شهرداری در ایستگاه آتش نشانی آبسرد برگزار شد.

غلامرضا ربیعی، سرپرست شهرداری ضمن خیر مقدم به مدعوین شرکت کننده در این مراسم ، گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش‌نشانان فداکار و پرتلاش تبریک و از زحمات شبانه روزی ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی با اشاره به حوادث و عملیات های انجام شده در نیمه اول سال ۱۴۰۰ اظهار داشت : در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۵۸ عملیات توسط عوامل مجموعه آتش‌نشانی شهر آبسرد انجام پذیرفته که اهم این موارد شامل حریق علفزار، تصادفات و حریق خودرو، عملیات رهاسازی، حریق مسکونی جمع‌آوری حیوانات مزاحم و … بوده است.

در حاشیه برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از تجهیزات امداد و نجات از قبل انواع تجهیزات و ست امداد و نجات و رهاسازی، ست قواصی و ست امداد نجات چاه در معرض دید شرکت کنندگان مراسم قرار گرفت.

در انتهای این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از آتشنشانان تقدیر به عمل آمد و با رژه خودروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات این مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا