مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهرستان دماوند

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مسجد شهرک ولیعصر(عج) گیلاوند شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این مراسم جوهری معاون سیاسی استانداری تهران، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، عابدین بخشدار مرکزی دماوند، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، امان رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند، معاونین فرماندار شهرستان دماوند، مجاوری رئيس شوراي اسلامي بخش مرکزي دماوند، جمعی از مسئولین ادارات شهرستان دماوند و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند.

این مراسم با اجرای گروه سرود دانش‌آموزی، تشییع شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و سخنرانی معاون سیاسی استاندار تهران و مداحی کربلایی علی رحیمی همراه بود.

جوهری، معاون سیاسی استاندار تهران در این مراسم گفت: امروز صادقین در مکتب حاج قاسم سلیمانی خواهند ماند، صداقت و راستی و ایستادگی در مولفه‌‌های مکتب حاج قاسم جای دارد.

وی بیان کرد: جای جای وصیتنامه شهید سلیمانی اهمیت دارد وی یک مانیفست کامل برای همه است و ضرورت دارد همگان آنرا مطالعه کنند.

وی اظهار داشت: حاج قاسم در وصیتنامه خود با خدای خود سخن می‌گفت و اهل راز و نیاز و عاشقی و عشق بازی با خدا بود، این شهید بزرگوار به وسیله نماز شب و مناجات با خدا و گریه‌هایش شخصیتی بزرگ یافت و اینها نشانه‌های مکتب حاج قاسم هستند.

جوهری با اشاره به حرکت حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم اهل سکون نبود و به جوانان نیز توصیه میکند که اهل حرکت باشند و سکون نکنند. بسیاری از بزرگان و علما به علت سکونشان به کفر مطلق رسیدند.

وی ادامه داد: امروز جوان انقلابی و حزب الهی مکتب حاج قاسم باید در هرجایی که میتواند اثرگذار باشد و حرکت کند و هرجا که سکون باشد مکتب حاج قاسم نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا