مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت زهرا (س) فرمانداری دماوند

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت زهرا (س) فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ظهر روز سه شنبه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، معاونین فرمانداری، بخشداران، حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش رودهن، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، معتمدین و اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان دماوند، در حسینیه حضرت زهرا (س) فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با سخنرانی سردار صابری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مداحی کربلایی ابوذر بختیاری همراه بود.

*سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام است/اخلاص،ولایتمداری، مردمی و مرد میدان بودن بخشی از ویژگیهای بارز شهید سلیمانی است

فرماندار شهرستان دماوند در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: اخلاص،ولایتمداری، مرد میدان بودن،مردمی بودن، ساده زیستی از ویژگی‌های بازر سردار سلیمانی بود که آن را در همه عرصه‌ها و مسوولیت‌هایی که داشت به بهترین شکل ممکن انجام می‌داد وهمین ویژگی حاج قاسم در کنار سایر ابعاد شخصیتی‌اش سبب شد تا الگوی مقاومت و قهرمان ملی شود.

وی ادامه داد:به واقع شخصیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به گونه‌ای بود که می‌توان گفت ایشان قهرمان ملی و الگوی مقامت جهان اسلام است.

طاهرخانی افزود:سردار سلیمانی به معنای واقعی یک مدیر جهادی بود واین ویژگی مهم سردار عزیز را می‌توان به وضوح در فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در وصف ایشان بیان داشته‌اند مشاهده کرد و این شاخص و ویژگی ها به اندازه‌ای مهم و کارساز هستند که آحاد مختلف مردم و مسوولان می‌توانند با تاسی به یک یا چند مورد از آن ضمن ارتقای سطح بینش و بصیرت خود،در بزنگاه‌ها و بحران‌هایی که استکبار جهانی برسر راه انقلاب قرار می‌دهد، با تصمیم صحیح به راحتی عبور کنند.

وی تصریح کرد:سردار سلیمانی عزیز دل همه ملت ایران بودو به یقین پرچمی که این شهید والامقام درحمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است،با قدرت بیشتری دراهتزاز باقی خواهد ماند مکتب ایشان مسیر راه جوانان و آزادیخواهان جهان خواهد بود

شایان ذکر است مراسم، به همت فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا