مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

مراجعات به مراکز درمانی شهرستان دماوند در گروه‌های سنی کودکان افزایش بسزایی داشته است/ کودکان ۹ سال به بالا با رضایت والدین به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اينکه مراجعات به مراکز درمانی این شهرستان در گروه‌های سنی کودکان افزایش بسزایی داشته است، گفت: کودکان ۹ سال به بالا با رضایت والدین به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

حسن خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به ابلاغ واکسیناسیون کودکان ۹ سال به بالا در کشور اظهار داشت: متاسفانه مراجعین به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در گروه‌های سنی کودکان افزایش بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون واکسیناسیون این گروه مانند همه گروه‌‌های سنی در تمامی مراکز واکسیناسیون شهرستان دماوند انجام می‌شود، عنوان کرد: کودکان واجد شرایط  با رضایت والدین و در صورت نداشتن علائم با در دست داشتن شناسنامه همراه با یکی از والدین خود نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه واکسیناسیون این گروه سنی تنها با رضایت والدین انجام می‌شود، افزود: طبق پروتکل‌ها، واکسن‌های مناسب گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال، سینوفارم و پاستوکووک بوده که در دو نوبت تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا