سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند:

مدیران شهرستانی باید در عملکرد خود جهش داشته باشند/ برخی از مشکلات صنایع شهرستان دماوند در زمینه محیط زیست است

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه مدیران شهرستانی باید در عملکرد خود جهش داشته باشند، گفت: برخی از مشکلات صنایع شهرستان دماوند در زمینه محیط زیست است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در حاشیه نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دماوند اظهار داشت: در جلسه رفع موانع تولید 7 واحد تولیدی فعال در نواحی صنعتی دماوند مورد بررسی قرار گرفتند؛ برخی از مشکلات این صنایع مربوط به شهرستان است که طی هماهنگی‌ها با روسای ادارات و مصوبات و اتخاذ تصمیمات برطرف خواهند شد.

وی افزود: برخی از مشکلات و نیازهای صنایع مستلزم حمایت‌ها و پیگیری‌ها در مرکز استان و در سطح وزارتخانه ذی‌ربط هستند، به طور مثال یکی از شرکت‌ها که به علت شیوع کرونا خط تولید خود را عوض کرده و مواد ضدعفونی تولید می‌کند، حالا نیاز به تأمین الکل دارد لذا این رایزنی‌ها باید در سطح وزارت بهداشت و درمان صورت گیرد تا فعالیتش ادامه یابد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: برخی از مشکلات صنایع در زمینه محیط زیست است، با توجه به فاصله شهرستان دماوند با تهران و قانون رعایت فاصله 120 کیلومتری برای صنایع مشکل ایجاد شده است.

حیدری عنوان کرد: در تلاش هستیم با رفع این مشکلات، سطح تولید در صنایع را افزایش دهیم و نیز با توجه به اینکه در سال جهش تولید هستیم رفتار و عملکرد مدیران دولتی را با جدیت پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: باید مدیران شهرستانی و مدیران مربوطه نیز همچون واحدهای تولیدی در عملکرد خود جهش داشته باشند و نگاهشان را مساعدتر کنند تا بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی را به حداقل برسانیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: وقتی تولید در یک جامعه و کشور به خوبی فعالیت کند قطعاً به صورت زنجیروار برخی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را رفع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا