مدرسه ۱۵ خرداد روستای عباس‌آباد بخش رودهن مجددا بازگشایی خواهد شد

مدرسه ۱۵ خرداد روستای عباس‌آباد بخش رودهن مجددا بازگشایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، لطیفه علی یوسفی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن از مدارس عشایری – روستایی عباس آباد، زره‌در و چشمه ها جهت پوشش دانش آموزان دوره ابتدایی آن منطقه بازدید به عمل آورد.

این مقام مسئول بر اساس مطالبه گری اهالی روستاهای عباس آباد ، زره در و چشمه ها مبنی بر شرایط سخت رفت و آمد دانش آموزان جهت تحصیل در مدرسه های مهرآباد با خانواده ها، دهیار و اعضای شورای روستاهای مذکور، دیدار کرد و در ضمن این دیدار با مدیران مدارس ابتدایی روستای مهرآباد نشستی مبنی بر شناسایی دانش آموزان پایه اول تا ششم عباس آباد، زره در و چشمه ها که در مدارس مهرآباد مشغول به تحصیل هستند، داشت.

علی یوسفی در خصوص بازدید انجام شده گفت: به منظور تسهیل شرایط رفت و آمد و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان بازمانده از تحصیل و حمایت و پوشش آموزشی و پرورشی دانش آموزان مدارس روستایی برنامه ریزی ها و اقدامات لازم جهت بازگشایی مجدد مدرسه پانزده خرداد روستای عباس آباد پس از چهار سال برای مهر ماه 1401 در حال انجام است.

وی افزود: تجهیزات، میز و نیمکت و لوازم اداری مدرسه قابل استفاده است و با هماهنگی شورای روستا نظافت و رنگ آمیزی جهت آماده سازی مدرسه در راستای پروژه مهر در فرصت باقی مانده در شهریور ماه انجام خواهد شد.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا