محکومیت به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری برای عاملان انتشار اکاذیب در فضای مجازی بر علیه شهردار دماوند

عاملان انتشار اکاذیب در فضای مجازی بر علیه شهردار دماوند به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری شماره ۲ شهرستان دماوند در خصوص انتشار اکاذیب در شبکه‌های مجازی (پیام‌رسان تلگرام) توسط کامیار حاجی آخوندی و سامع نیکو پیام بر علیه “عباس صفری” شهردار دماوند به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری و انتشار حکم محکومیت در نشریات صادر کرد.

این دو فرد متخلف در فضای مجازی اقدام به اتهام زنی علیه شهرداری دماوند با عنوان تبلیغ انتخاباتی شهردار برای انتخابات شورای شهر دماوند در مراسم روز جانباز در اردوگاه شهید مصطفی خمینی(ره) اکاذیبی را انتشار داده بودند.

دادگاه با بررسی مستندات تهیه شده و بازبینی آن‌ها عدم اظهار شهردار در تبلیغ و حمایت از اعضای شورای شهر دماوند عنوان کرد و دفاع متهمین بلاوجه و غیر موثر و مبنی بر کذب بودن متن انتشار یافته بوده است.

در این پرونده متهمان توسط مجید قادی رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری شماره ۲ شهرستان دماوند به تحمل 6 ماه حبس تعزیری و انتشار حکم قضایی در نشریات محکوم شدند.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. هه چقدر ضایع! ما داریم به کدوم سمت میریم واقعا؟ شما بعنوان نشریه دارین به کدوم سمت میرین!! شاید در هفته کلی پرونده قضایی وجود داشته باشه که شما بهش اشاره ای نمیکنین و خیلی ها از شهرداری شکایت کردن و شهرداری محکوم شده اما شما این یه مورد رو پوشش دادین! کارتون در بردن آبرو خیلی ضایع بود :)))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا