محمدصالح همتی جانشین حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این مراسم با حضور سروان میرزایی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان دماوند، سرهنگ نورمحمدی مسئول بازرسی سپاه شهرستان دماوند، سروان پاوندی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن، رستمی ریاست اداره آموزش و پرورش بخش رودهن، سرپوشی فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن برگزار گردید.

در این برنامه از زحمات سید ابوالقاسم هاشمی فرمانده سابق حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن تقدیر و برادر محمدصالح همتی به عنوان جانشین برادران حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن معرفی گردید.

محمدصالح همتی جانشین حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن در این مراسم اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی افزود: این سازمان با همکاری نظام آموزش‌ وپرورش می تواند با ارایه برنامه های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم کند و بدین ترتیب به خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بپردازد.

جانشین حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن گفت: یکی از مهمترین مطالبی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند، بحث بالا بردن سطح علم دانش آموزان بسیجی است؛ زیرا برای ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی، بالا بودن سطح علمی بسیجیان اهمیت بسیاری دارد، بنابراین تربیت دانش آموزان باسواد، پایبند به مبانی انقلاب اسلامی و افرادی که علم خود را در راه رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران صرف می‌کنند، مهم است به همین دلیل یکی از اولویت های فعالیت بسیج در مدارس باید ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان بسیجی باشد.

همتی تصریح کرد: باتوجه به بازگشایی مجدد مدارس درصدد آن هستیم تا برنامه ریزی های لازم در خصوص طرح اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان در مدارس با همکاری آموزش و پرورش و سایر نهاد ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا