محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن کریم در شهر آبسرد

روز دوشنبه به‌ مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن کریم در مسجد ولیعصر(عج) شهر آبسرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین میرشریفی امام جمعه آبسرد، فروتن رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد، سروان پاوندی فرمانده حوزه بسیج شهر آبسرد، سروان شاه‌آبادی رئیس کلانتری ۱۳ آبسرد، نفر مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند، زمانی معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند حضور داشتند.

در این مراسم قاريان و حافظان بین‌المللی از جمله محمد امین نبی‌لو و محمد طاها گل‌محمدی به قرائت کلام الله مجید پرداختند.

در این مراسم معنوی محفل اُنس با قرآن کريم ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس شهر آبسرد حضور پیدا کردند.

شایان به ذکر است هرساله به‌ مناسبت دهه مبارک فجر مراسم محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در مصلی نماز جمعه شهر آبسرد به ستاد برگزاری مراسمات شهر آبسرد برگزار می‌گردد.

امسال هم این مراسم به همت شهرداری شورای اسلامی شهر آبسرد، دفتر امام جمعه شهر آبسرد، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند و آموزش و پرورش دماوند برگزار شده است.

* نسل جوان و نوجوان جامعه با قرآن کریم مانوس باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین میرشریفی امام جمعه آبسرد در محفل دانش‌آموزی اُنس با قرآن کریم این شهر اظهار داشت: اهمیت قرآن کریم بر کسی پوشیده نیست؛ این کتاب آسمانی در شب قدر نازل شده و هدایت کننده بشریت است و اگر مسیر زندگی خود را از این کتاب مقدس بیاموزیم، سعادتمند خواهیم شد.

وی افزود: قرآن کریم نسخه زندگی ماست و اگر به آن توجه کنیم بیماری‌های درون را درمان کرده‌ایم؛ همه به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه لازم است با قرآن کریم مانوس باشد که در اهمیت این کتاب آسمانی روایت‌های بسیاری آمده است.

امام جمعه شهر آبسرد گفت: وظیفه ما این است که مفاهیم قرآن کریم را درک کنیم چرا که تمامی دستورات الهی در این کتاب آمده است و عمل به دستوران آن را سرلوحه کار و زندگی خویش قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا