معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند:

آمادگی لازم جهت کمک و همکاری با مجمع قرآنی نوجوانان دماوند/ فعالیت‌های قرآنی در دماوند نباید مورد غفلت قرار گیرد/ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را از طریق آموزش قرآن می‌توان در جامعه کمتر کرد

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند از آمادگی لازم برای کمک و همکاری با مجمع قرآنی نوجوانان این شهرستان خبر داد و گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را از طریق آموزش می‌توان در جامعه کمتر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در دومین نشست مجمع قرآنی نوجوانان شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم مسئله آموزش مخصوصاً در زمینه قرآن است، اما این کمبود در میان فرزندانمان امروزه بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

وی افزود: در گذشته، علیرغم نبود امکانات و رسانه‌ها ارتباط نوجوانان و جوانان با قرآن بیشتر از امروز بود اما امروزه این ارتباط کمتر شده و پرداختن به این مهم نیازمند اقدامات اساسی و ریشه‌ای است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: کودکان و نوجوانان امروزه رها و آموزش‌ها کم هستند بنابراین باید آنها را با شیوه‌های مختلف به قرآن جذب کرد چراکه قرآن راه زندگی ما است و نباید مورد غفلت قرار گیرد، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را از طریق آموزش می‌توان در جامعه کمتر کرد.

جهانشاهی گفت: این موضوعات باید در سرفصل بودجه‌ای دیده شوند و فعالیت‌هایی در این بخش را شاهد باشیم، همچنین نهادهای فرهنگی و شهرداری‌ها طبق قانون باید گام‌های اساسی در این زمینه بردارند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند تاکید کرد: آمادگی لازم برای کمک و همکاری و هماهنگی با بخش‌های مختلف و دهیاری‌ها در این زمینه فعالیت مجمع قرآنی نوجوانان شهرستان دماوند وجود دارد.

جهانشاهی در پایان عنوان کرد: نکته مهم این است که آموزش‌های مذکور در زمینه قرآن در جامعه عملیاتی شود و آموزش‌های قرآنی خود را در جامعه نشان دهد و تأثیر آن را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا