مجلس دل‌های بی‌قرار به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دماوند + تصاویر

مجلس دل‌های بی‌قرار به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجلس دل‌های بی قرار به‌مناسبت دومین سالگرد سردار دلها شهید سلیمانی و بزرگداشت ایام فاطمیه با حضور شعرا، مداحان و گروه تغذیه در روز دوشنبه ۱۳ د‌ی‌ماه در محل سالن آمفی تئاتر کوثر برگزار شد.

این مراسم به همت دفتر آستان قدس رضوی دماوند  کانون بسیج هنرمندان دماوند  کانون بسیج مداحان دماوند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند، اداره کتابخانه‌های عمومی و انجمن ادبی و انجمن تعزیه‌خوانی دماوند برگزار گردید.

در ادامه شاعران علیان، شمس وزارعی به قرائت اشعار خود پرداختند و بعد ذاکر اهل بیت حبیب الله نوایی مرثیه سرایی نمود.

حسن ختام برنامه تعذیه حضرت ابوالفضل(س) بود که به یاد شهید مقاومت حاج قاسم  سلیمانی اجرا شد.

در پایان مراسم نیز بسته‌های متبرک دفتر آستان قدس رضوی به اجرا کنندگان برنامه تقدیم گردید.

غلامرضا عبدالله بیگی، رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان دماوند ضمن خوش آمدگویی به ارزش‌های معنوی کانون‌های هنرمندان، مداحان وتعزیه خوانان و هنرهای تجسمی و ادبی اشاره کرد و گفت: باید رشادت‌های حاج قاسم توسط هنرمندان به دنیا معرفی شود.

سروان محمد میرزایی، جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با بیان اینکه قطعا جامعه ما اسلامی می‌شود و به تمدن اسلامی دست خواهیم یافت، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب در ادامه راه شهید سلیمانی باید در خودسازی و جامعه پردازی که همان مرحله بعد از دولت اسلامی است تلاش کنیم و هر لحظه دولت اسلامی را بسازیم و در هر گامی که برمی‌داریم انقلاب اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

وی افزود: رسیدن به این اهداف متعالی این را می‌طلبد که بتوانیم مفاهیم اسلام و انقلاب را سینه به سینه و نسل به نسل به آیندگان رسانده و بتوانیم این پرچم را به دست صاحب‌الزمان(عج) برسانیم.

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند گفت: متاسفانه اغلب افراد از یک شهید یاد می‌کنند اما از علت شهید شدن وی یادی نمی‌کنند؛ در ایام شهادت حاج قاسم نیز همه از بزرگواری و منش و مکتب وی صحبت می‌کنند این در حالی است که شهید سلیمانی در وصیت نامه خود هفت بار پیرامون ولایت فقیه سخن گفته است اما کمتر از ولایت فقیه سخن به میان می‌آید.

میرزایی ادامه داد: باید به این نکته توجه کنیم که ولایتی که حاج قاسم از آن تبعیت کرد و کاری که انجام داد و آن ولایتی که از آن سخن گفت چه کسی است و خواسته اش چیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا