رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند:

عدم تغییر کاربری مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان نیازمند حمایت مسئولان شهری است/ حمایت از ۳۶ زن سرپرست خانوار و ۲۵ معلول در این مجتمع خدمات بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه عدم تغییر کاربری مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان نیازمند حمایت مسئولان شهری است، گفت: ۳۶ نفر زن سرپرست خانوار و ۲۵ نفر معلول تحت حمایت مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان هستند.

حسین بی‌نیاز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان اظهار کرد: این نشست باهدف بررسی عملکرد سازمان بهزیستی در زمینه خدمات‌رسانی به مددجویان تحت پوشش در شهر کیلان و اهمیت حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر پرداخته شد.

وی افزود: مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان، فعالیت خود را با تعلیم و تربیت کودکان در مهدکودک‌ها آغاز کرد و پس از مدتی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند حوله بافی، گلیم‌بافی، خیاطی و معرق ویژه بانوان سرپرست خانوار و تحت پوشش بهزیستی کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر به علت مهاجرت اهالی شهر کیلان، پیشنهاد تغییر کاربری در راستای اهداف سازمان بهزیستی مطرح گردیده است و جلوگیری از این امر، نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان شهری کیلان است.

بی‌نیاز خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان، ۳۶ نفر زن سرپرست خانوار و ۲۵ نفر معلول را تحت حمایت خود قرار داده است و با توجه به ظرفیت‌های موجود شهری، می‌توان زمینه اشتغال مانند راه‌اندازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و احداث گلخانه را در این منطقه ایجاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی در سطح شهر کیلان تأکید کرد: این امر باید به‌منظور رفاه حال و معلولان و تسهیل در تردد جانبازان و سالمندان، توسط شهرداری کیلان محقق گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا