رئیس شورای اسلامی شهر کیلان:

متاسفانه در سال‌های گذشته، شاهد پیشرفت و توسعه شهر کیلان نبودیم/ توسعه و پیشرفت کیلان با مشارکت همه شهروندان تحقق می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته، شاهد پیشرفت و توسعه شهر کیلان نبودیم، گفت: توسعه و پیشرفت کیلان با مشارکت همه شهروندان تحقق می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پیمان آقاجان‌احمدی در مراسم معارفه شهردار کیلان اظهار داشت: به واسطه نظام و انقلاب، مردم سالاری را در همه ارکان زندگی به خوبی شاهد هستیم.

وی افزود: کیلان ۱۸ هزار سال قدمت دارد که این قدمت در اثر و نتیجه کاوش‌های باستانی است و حدود ۷۰ سال سابقه شهرداری به همراه مردمی با فرهنگ، شهیدپرور، انقلابی و ولایتی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته آن‌طور که شایسته مردم و سابقه شهر بود، شاهد پیشرفت و توسعه کیلان نبودیم.

آقاجان احمدی تصریح کرد: اما این نشانه عدم تلاش مسئولان این شهر در گذشته نیست و از زحمات همه مسئولان گذشته به ویژه شورای پنجم، قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیش از نهایی شدن حضور جعفر پرج در کیلان در خصوص قدمت و آنچه حق مردم است، بسیار با ایشان صحبت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بیان کرد: ایشان مردی تلاشگر، خونگرم و متعهد هستند؛ یقین داریم که با ایشان روزهای بهتری خواهیم داشت‌.

آقاجان احمدی گفت: در آستانه دفاع مقدس، بر ما واجب است، یاد و خاطره کسانی که جان خود را برای کشور نثار کردند، یاد نماییم و از مجاهدت ایثارگران، جانبازان و آزادگان قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: شورای ششم با توکل به خداوند و توسل به حضرت امام جعفر صادق (ع) این دوره را با پشتوانه‌ای تحقیقاتی و مطالعاتی آغاز کرده و انجام کارهای علمی مبنای ماست.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ادامه داد: با عنایت خداوند متعال برخلاف گذشته، از نخستین شهرهایی هستیم که توانستیم شهرداری خوب انتخاب کنیم.

آقاجان احمدی گفت: در دوران انتخابات برنامه‌هایی ارائه دادیم و امروز از کاندیداها و شهروندان تقاضای کمک داریم.

وی عنوان کرد: از امروز باید شرایط کیلان به‌گونه‌ای دیگر رقم بخورد و با مشارکت شهروندان در همه عرصه‌ها بتوانیم فردای بهتری برای کیلان شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بیان کرد: شورای ششم، با اتحاد و همدلی فعالیت‌های خود را آغاز کرده و امیدواریم با کمک خداوند متعال حاصل این اتحاد و همدلی را در چهار ساله آینده با یکدیگر نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا