متاسفانه اداره ثبت اسناد و املاک دماوند در صدور اسناد املاک آموزش و پرورش کوتاهی می‌کند/ در خطبه‌های نماز جمعه گله مفصلی با توجه به نارضایتی مردمی از خدمات این نهاد خواهم داشت

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه متاسفانه اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستاندر صدور اسناد املاک آموزش و پرورش کوتاهی می‌کند، گفت: در خطبه‌های نماز جمعه گله مفصلی با توجه به نارضایتی مردمی از خدمات این نهاد خواهم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی در دومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: در مورد امتحانات پایه های نهم و دوازدهم مدارس خانواده‌ها نگرانی‌هایی از حیث حضوری بودن امتحانات دارند.

وی افزود: سختگیری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری امتحانات حضوری امنیت روانی خانواده‌ها را فراهم و تامین می‌کند و نیاز است گزارش تصویری توسط رسانه‌ها از وضعیت برگزاری امتحانات منتشر شود تا خانواده‌ها و دانش آموزان خیالی آسوده داشته باشند.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: رای اولی‌ها در واقع پیشران حرکت سیاسی اجتماعی کشور برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در آغاز قرن هستند و هر برگه رای آنها نشانگر حمایت از عزت و استقلال و پیشرفت همه جانبه وطن ماست.

فتاح دماوندی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید اهمیت انتخابات و مشارکت اجتماعی دانش آموزان در سرنوشت خود را برای رای‌اولی‌ها بیشتر و بهتر تبیین کند.

وی گفت: متاسفانه اداره ثبت اسناد دماوند در صدور اسناد املاک آموزش و پرورش کوتاهی می‌کند، در خطبه‌های نماز جمعه گله مفصلی از این اداره خواهم داشت.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: مردم از ثبت اسناد دماوند گله‌های دیگری نیز دارند و اگر این اداره روند مذکور را اصلاح نکند علنا در مورد مسائل و گله‌های مردم خواهم گفت.

فتاح دماوندی گفت: مردم از این اداره گله دارند و باید این مشکلات اصلاح شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا