مبارزه با فساد و مقابله با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند باید اولویت قرار گیرد/ مدیران در زمینه ساخت‌وسازها خودشان نظارت لازم را داشته باشند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مبارزه با فساد و مقابله با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند باید اولویت قرار گیرد، گفت: مدیران در زمینه ساخت‌وسازها خودشان نظارت لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز شهرستان دماوند اظهار داشت: مبارزه با فساد و مقابله با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز باید اولویت تمامی دستگاه‌های مرتبط در سطح شهرستان باشد.

وی افزود: ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز به خودی خود انجام نمی‌شود و قطعا باید دستگاه‌های مربوطه توجه و دقت لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با هیچ‌ کسی تعارف نداریم و هیچ تبعیضی نیز باید صورت گیرد. همه ما در این زمینه مسئول هستیم و کسانی که می‌خواهند در این زمینه مماشات کنند، اصلا قابل قبول نخواهد بود.

طاهرخانی گفت: پیشگیری در این زمینه اولویت قرار گیرد و با نیرویی که در زمینه برخورد کوتاهی می‌کند کنار بگذارید و با کسی تعارف نداشته باشید.

وی تصریح کرد: مدیران نیز خودشان در میدان باشند و نظارت لازم را داشته باشند و در زمان برخورد نیز همه دستگاه‌ها حضور داشته باشند که البته تعامل نیز وجود دارد و گلایه‌مندی در این زمینه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا