مانور آمادگی در برابر حریق و خروج اضطراری برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان دماوند

مانور اطفای حریق با هدف آمادگی، ارتقای توانمندی و افزایش ضریب سرعت عمل در شرایط اضطراری در کارکنان، با همکاری آتش نشانی دماوند برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مانور خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند و عرب نوکنده رئیس ایستگاه آتش‌نشانی دماوند حضور داشتند.

معاون و سخنگوی اداره آتش نشانی دماوند در حاشیه برگزاری مانور گفت: به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی در وقایع آتش سوزی، مانور اطفای حریق با همت مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در محوطه ی ساختمان مرکزی برگزار شد.

محمد علی پور اضافه کرد: باتوجه به اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، برگزاری مانورها کمک شایانی به آمادگی همه‌جانبه در زمان بروز حوادث می‌کند و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های منظمی صورت گرفته تا در زمان‌های مختلف این مانورها برگزار شود.

معاون و سخنگوی آتش نشانی اظهار داشت: از مهمترین اهداف برگزاری این مانور می‌توان به ارتقای توان عملیاتی کادر درمان، ارزیابی پشتیبانی در هنگام بروز حریق، ارزیابی دانش و توان پرسنل عملیاتی آتش نشانی و مشارکت واحدهای مرتبط در امر اطفا حریق با بهره گیری از حداکثر امکانات موجود اشاره کرد.

پرسنل اداری، درمانی و خدماتی مرکز در این مانور از نزدیک با نحوه عملکرد در هنگام مواجهه با حریق و آتش سوزی آشنا شدند و در حاشیه این برنامه مربی آموزش آتش نشانی شهرستان به ارائه آموزش‌های لازم به شرکت کنندگان پرداخت.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا