ماموران پلیس دماوند، سارق منزل را ناکام گذاشتند

moradiفرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق منزل هنگام جابجایی اموال مسروقه خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای به ۸ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش تارود، سرهنگ شیخ مراد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ضمن اشاره به دستگیری یک سارق منزل گفت: این متهم پس از سرقت شیرآلات منزل شهروندان و هنگام جابجایی اموال مسروقه با حضور به موقع گشت کلانتری ۱۱ دماوند بازداشت شد.

این مقام انتظامی افزود: یکی از تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۱ دماوند هنگام گشت زنی در سطح حوزه بودند که در همین زمان مردی را مشاهده کردند که با رفتارهای مشکوک در حال جابجایی اموال مسروقه می‌باشد و به وی مظنون و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: گشت زنی مستمر تیم عملیاتی کلانتری و سرعت عمل ماموران فرصت چندانی به متهم نداده و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با بازجویی علمی و تخصصی پلیس، متهم به هویت “مجید” علاوه بر قبول اتهام سرقت شیرآلات از منزل شهروند دماوندی، به ۸ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی دیگر در شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف اجتماعی و گشت زنی عملیاتی مستمر در طول سال به اخلال گران و هنجار شکنان اجازه نخواهند داد که در نظم عمومی و امنیت پایدار موجود در جامعه خدشه‌ای وارد کنند و ضمن تقدیر و تشکر از تعامل گسترده مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا