رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند:

لزوم نصب منشور اخلاقی و ساعت پخت نانوایان در شهرستان دماوند/ جرائم سنگین تعزیراتی و کاهش سهمیه آرد نانوایان با نظر کمیته آرد و نان لحاظ شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از لزوم نصب منشور اخلاقی و ساعت پخت نانوایان در این شهرستان خبر داد و گفت: جرائم سنگین تعزیراتی و کاهش سهمیه آرد نانوایان با نظر کمیته آرد و نان لحاظ شود.

حسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: پیرو بازدید از اتحادیه‌های شهرستان دماوند امروز شنبه از اتحادیه نانوایان با حضور رئیس اتحادیه و اعضا هیئت مدیره بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدید نسبت به مشکلات اتحادیه و نانوایان تحت پوشش بحث و تبادل نظر شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: از جمله مشکلات نانوایان بعضی از مواقع کیفیت نداشتن آرد عدم درک شهروندان از سختی کار نانوایان و برخوردهای نامتعارف بعضی از شهروندان با نانوایان بوده که حتی بعضا به درگیری‌های فیزیکی منجر شده است که مقرر شد مشکلات با دستگاه‌های بالادستی مطرح و تا آنجایی که ممکن است، برطرف گردد.

هاشمی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت نان تاکید شد در صورتی که وزن چانه توسط نانوایان رعایت نگردد.

وی تصريح کرد: علاوه بر جرائم سنگین تعزیراتی سهمیه آرد نانوایان نیز با نظر کمیته آرد و نان کاهش یابد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند عنوان کرد: در این بازدید به ریاست اتحادیه و هیئت مدیره تاکید شد به هر طریق ممکن در اسرع وقت ساعت پخت و منشور اخلاقی و اجرایی نانوایان را حضوری تحویل نانوایان داده تا در مکان مناسب نانوایی و در معرض دید شهروندان نصب نمایند.

هاشمی گفت: در صورتی که نانوایان قوانین نظام صنفی و ساعت پخت بهداشت فردی و محیطی و وزن چانه را رعایت نکنند با جرائم سنگین تعزیراتی و کاهش سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: صبوری شهروندان و درک سختی کار نانوایی از سوی شهروندان باعث انگیزه و تشویق نانوا نسبت به کار و کیفیت نان می‌شود که اتحادیه نانوایان از شهروندان تشکر و خانواده‌ها را لایق بهترین‌ها و تلاش برای هرچه بهتر شدن کیفیت نان را داریم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف با شماره‌های ۱۲۴ و ۷۶۳۴۴۷۴۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پبام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا