لزوم جانمایی زمین برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی دماوند

معاون فنی و عمرانی فرمانداری دماوند با اشاره به موضوع ساخت مسکن مددجویان بهزیستی در این شهرستان گفت: در این خصوص باید موضوع جانمایی قطعه زمینی در قالب کارگروهی متشکل از بنیاد مسکن، اداره منابع طبیعی و بهزیستی مورد توجه گیرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، علی شیوا در نشست شورای مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی که با محوریت مسکن مددجویان برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با توجه به نشست پیشین در قالب شورای مسکن، به جهت پیگیری مصوبات گذشته برگزار شد.

وی افزود: در این خصوص در درجه نخست باید گزارش مدونی در زمینه تعداد مددجویان و نقاطی که در آن حضور دارند، تهیه و به فرمانداری دماوند ارائه شود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار دماوند ادامه داد: در این راستا باید موضوع جانمایی قطعه زمینی با هدف ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در قالب کارگروهی متشکل از بنیاد مسکن، اداره منابع طبیعی و بهزیستی مورد توجه گیرد.

شیوا گفت: پس از تعیین زمین در این خصوص، بنیاد مسکن باید نامه‌ای به جهت الحاق زمین به محدوده بافت به اداره منابع طبیعی ارائه کند تا در نهایت با تحویل آن به بسیج سازندگی، ساخت مسکن در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا