نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

لزوم تامین منابع آب پایدار برای شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند/ طی 4 ماه آینده با نصب پست 63 به 20 كيلوولت شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند مشکل برق کارخانجات رفع می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از لزوم تامین منابع آب پایدار برای شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند خبر داد و گفت: طی 4 ماه آینده با نصب پست 63 به 20 كيلوولت شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند مشکل برق کارخانجات رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی‌نژاد در نشست بررسی مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی آیینه‌ورزان و ناحیه صنعتی شماره ۲ دماوند اظهار داشت: برای مشکلات صنایع شهرستان دماوند پیگیری‌های بسیاری در بخش‌های مختلف شد، برخی جاده‌ها در شهرک صنعتی خطرناک هستند لذا مکان یابی مناسبی برای انها صورت نگرفته است.

وی افزود: کمربندی گیلاوند در دوره هفتم سال 86 در زمان رییس جمهور وقت با 50 میلیون تومان ساخته می‌شد اما پیگیری جدی در این رابطه انجام نشد و امروز حدود 2000 میلیارد تومان هزینه دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: محور رودهن دماوند و فیروزکوه در دوره هفتم مجلس با 110 میلیارد تومان ساخته شد که اگر این مهم به امروز موکول می‌شد موفق نمی‌شدیم یا هزینه گزافی در برداشت.

رسولی‌نژاد ادامه داد: در سال 81 کلنگ زنی محور گیلاوند بر زمین زده شد اما پیگیری نشد و امروز با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: در زمینه چاه‌های آب با مشکل مواجه هستیم و در آینده باید فکری برای آب پایدار شهرک صنعتی کنیم تا با توجه به وضعیت چاه‌های آب غیرمجاز دچار مشکل نشویم.

*اگر ظرف 24 مشکل برق کارخانجات شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند رفع نشود، از طریق وزیر با متولیان امر برخورد خواهد شد

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات دو کارخانه در شهرک صنعتی عنوان کرد: تا زمانی که کارخانه به بهره برداری برسد باید از نعمت گاز برخوردار شود، اگر ظرف 24 ساعت مشکل برق کارخانه برطرف نشود از طریق وزیر با متولیان امر برخورد خواهد شد.

رسولی‌نژاد گفت: اگر روال کار طبق دولت سابق باشد مشکلات برطرف نخواهند شد، آقای کردی قول داده است که طی 4 ماه آینده با نصب پست 63 به 20 كيلوولت مشکل برق کارخانجات حل شود و حتما تا پایان این هفته باید تکلیف برق مشخص شود.

*شرکت گاز استان تهران باید به تعهد خود جهت گازرسانی به کارخانجات شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند عمل کند

وی عنوان کرد: تا دو هفته شرکت گاز استان تهران باید به تعهد خود عمل کند در غیر این صورت مدیرعامل شرکت گاز باید در همین مکان پای صحبت‌های مردم بنشیند و مشکلات را برطرف کند.

*ساخت و ساز مسکونی در اطراف شهرک‌های صنعتی موجب تعطیلی کارخانه می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: ساخت و ساز مسکونی در اطراف شهرک‌های صنعتی موجب تعطیلی کارخانه می‌شود، با کمک راه و شهرسازی موضوع پایگاه شهرک صنعتی با رعایت مسائل زیست محیطی در نزدیک ترین مکان پیگیری می‌شود.

رسولی‌نژاد ادامه داد: از خردادماه سال گذشته هر هفته با مدیرعامل بانکها ملاقات داریم اما تعدادی از آنها همکاری نداشتند و باید جابجا شوند، برخورد بی ادبانه مدیرعامل یک بانک با یک صنعتگر از مسائلی است که باید پیگیری شود.

*مشکلات صنایع طی دیدار با ۴ وزیر کلیدی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد

وی تصریح کرد: با 4 وزیر کلیدی دولت ملاقات کرده‌ایم تا مشکلات صنایع مورد رسیدگی قرار گیرد و موانع صدور مجوزها رفع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تایید و اجرای طرحی که به شورای نگهبان می‌فرستیم انقلابی را در کشور شاهد خواهیم بود که بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و بانک‌ها را در بر می گیرد.

وی بیان کرد: در خصوص تلفن ثابت جلسه ای با وزیر ارتباطات در هفته گذشته برگزار شد که بعد از مطرح شدن مشکلات دستور ویژه برای پیگیری تلفن شهرها و روستاهای فاقد تلفن صادر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا