معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند:

لزوم تامین فضای آموزشی برای احداث کنندگان شهرک‌های مسکونی دماوند/ موانع موجود در اسناد ثبتی آموزش و پرورش رفع شود

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از لزوم تامین فضای آموزشی برای احداث کنندگان شهرک‌های مسکونی خبر داد و گفت: موانع موجود در اسناد ثبتی آموزش و پرورش رفع شود.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، ابوالفضل حلیم زمهریر در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: آموزش و پرورش جایگاه والایی در جامعه دارد، رشد و توسعه همه جانبه جامعه منوط به توسعه آموزش و پرورش است؛ ریل گذاری تربیت مدیران و کارشناسان و نیروی کار از نهاد آموزش و پرورش آغاز و در دانشگاه‌ها تکمیل می‌شود. هر گونه هزینه کرد در این نهاد بهترین و سودمند ترین سرمایه گذاری برای آینده و توسعه کشور می باشد.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا، متاسفانه با محدودیت‌هایی در خصوص برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز معلم به صورت مراسم های حضوری مواجه هستیم؛ از این رو با توجه به تدابیر اتخاذ شده، با استفاده از ظرفیت شبکه شاد به نحوی که شایسته مقام شامخ معلم هست از زحمات معلمان عزیز و فداکار تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی«نماد»، پیگیری‌های خوبی در شهرستان دماوند صورت گرفته و امیدواریم که با استفاده از مربیان متخصص و متعهد، این طرح با موفقیت در سطح شهرستان اجرا و شاهد نتایج آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در حوزه دانش آموزان باشیم.

حلیم زمهریر تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل و مفاد قانونی مبنی بر لزوم تامین فضای آموزشی و پرورشی در زمان صدور پروانه برای احداث کنندگان شهرک های مسکونی با ظرفیت بیش از ۲۰۰ واحد، لازم است شهرداران و بخشداران این موضوع را مد نظر داشته باشند و آموزش و پرورش هم ضمن ابلاغ مجدد مفاد قانونی مربوطه به شهرداری ها و بخشداری ها موضوع را به جد و مستمر پیگیری نمایند.

وی ادامه داد: خیرین، بسیج و موسسات خیریه زحمات زیادی در خصوص تهیه ملزومات آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت در زمان کرونا داشتند که از زحمات آنها تقدیر می‌کنیم؛ اما همواره تاکید ما بر استفاده از ظرفیت خیرین، موسسات خیریه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره اوقاف و امورخیریه و … در خصوص تهیه گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند است.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در مورد صدور اسناد ثبتی اراضی مربوط به آموزش و پرورش، اداره آموزش و پرورش گزارش کاری از روند، موانع و مشکلات موجود به همراه راهکارهای پیشنهادی تهیه و به فرمانداری ارسال نمایند تا طی جلسه ای با حضور دستگاههای ذیربط هر چه سریع تر مشکل و موانع موجود رفع و اسناد ثبتی مربوطه صادر گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا