امام جمعه دماوند:

لزوم ارتقاء کیفی و کمی مداحان برادر و خواهر در شهرستان دماوند/ احیا و تقویت روضه‌های خانگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

امام جمعه شهرستان دماوند نسبت به لزوم ارتقاء کیفی و کمی مداحان برادر و خواهر به همراه احیا و تقویت روضه‌های خانگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نشست کانون مداحان شهرستان دماوند با حضور حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و حجت الاسلام نورمحمدی رئیس اداره تبلیغات شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نشست به‌مناسبت شهادت امام سجاد(ع) با ذکر روضه و توسل آغاز و در ادامه رئیس کانون گزارشی از اقدامات کانون و همچنین مطالبات و دغدغه‌های جامعه مداحی به امام جمعه شهرستان دماوند ارائه نمود.

در ادامه حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ضمن تشکر از هیات مدیره کانون و جامعه مداحان که در دهه اول دوم محرم در مجالس حسینی به ذکر مصائب آل الله پرداختند  با ذکر توصیه‌هایی بر ارتقاء کیفی و کمی مداحان برادر و خواهر شهرستان و همچنین بر تقویت مبانی اعتقادی، احکام، اخلاقی و بصیرتی مداحان تاکید نمودند.

ایشان خواستار احیا و تقویت روضه‌های خانگی و برنامه‌های ادعیه خوانی دعای ندبه، دعای توسل دعای کمیل، زیارت جامعه کبیره زیارت آل یاسین و زیارت عاشورا در مساجد، حسینیه ها و هیات‌ها شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا