رئیس اداره گاز شهرستان دماوند:

قطع گاز 559 مشترک خوش‌نشین و ویلایی خالی از سکنه پرمصرف در شهرستان دماوند دستور کار است/ متاسفانه برخی از بانک‌ها و ادارات شهرستان دماوند بعد از ساعت کاری صرفه‌جویی در مصرف گاز نمی‌کنند

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند با بیان اینکه قطع گاز 559 مشترک خوش‌نشین و ویلایی خالی از سکنه پرمصرف در شهرستان دماوند دستور کار است، گفت: متاسفانه برخی از بانک‌ها و ادارات شهرستان دماوند بعد از ساعت کاری صرفه‌جویی در مصرف گاز نمی‌کنند.

محسن زمانی در حاشیه نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با قطعی گاز ادارات شهرستان در روز چهارشنبه شاهد کاهش 110 هزار مترمکعبی مصارف گاز شدیم، در واقع صرفه‌جویی حاصل از قطع گاز ادارات بیش از 300 هزار مترمکعب بود اما به علت اینکه مصارف خانگی نیز در این شب زیاد و به 200 هزار مترمکعب رسیده بود مابه التفاوت این صرفه جویی 110 هزار مترمکعب شد.

وی افزود: این ارقام نشان می‌دهد که متاسفانه در ادارات مدیریت مصرف انرژی صورت نمی‌گیرد و شب‌ها نیز ادارات گرم هستند.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند با بیان اینکه برای دمای بالاتر از 18 درجه در ادارات اخطار صادر می‌شود، افزود: در بازدیدها مشاهده شد که در برخی ادارات دمای هوا تا 30 درجه نیز می‌رسید، متاسفانه بعد از ساعات اداری نیز اصلا دما را کاهش نمی‌دادند که با تذکرات داده شده و بازرسی‌ها این موضوع بهتر شده است.

وی گفت: بانک‌ها و ادارات باید برای صرفه‌جویی در مصرف گاز همکاری کنند.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند تصریح کرد: 559 مشترک پرمصرف در سطح شهرستان عموما خوش نشین و در مناطق ویلایی ساکن هستند و عمده مصرف آنها در زمانی است که در ویلا حاضر نیستند اما استخر و خانه گرم است.

زمانی عنوان کرد: امروز دستور قطع گاز ویلاها صادر می‌شود و تنها در بخش سرایداری گاز وصل خواهد بود، تا کنون صرفا تذکر دادیم و اکنون گاز ویلاهایی که خالی هستند و ساکنان توجهی نمی‌کنند قطع می‌شود.

وی گفت: امروز دستور قطع گاز تمامی 559 ویلای مذکور صادر شده و فرقی ندارد که این اماکن خالی از سکنه باشند یا نباشند.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند بیان داشت: به مشترکین پرمصرف اخطار داده شده و یک هفته مهلت داده بودیم که مصرف گاز را مدیریت کنند اما متاسفانه مدیریت نکردند. این مشترکین قبض گاز خود را پرداخت می‌کنند و مواردی هستند که 20 یا 100 میلیون تومان قبض گاز خود را پرداخت می‌کنند اما در این مرحله جریان گاز مشترکین پرمصرف و بدمصرف و ویلاهایی که سکونت در انها نیست و مصرف گاز دارند قطع می‌شود.

زمانی عنوان کرد: امروز صرفا با تماس تلفنی اطلاعرسانی برای قطعی گاز انجام می‌شود تا ساکنان مطلع شوند و هر اقدامی که نیاز است انجام دهند که تاسیسات آسیب نبینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا