قتل هولناک کارگر جوان با ضربات مهلک بیل در رودهن

مرد جوانی که در جریان یک درگیری مرتکب قتل شده بود، بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از خبرگزاری تسنیم،  پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، درگیری خونین 2 کارگر جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در رودهن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس راهی محل موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند، اما یکی از مردان جوان که در درگیری حضور داشت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته بود.

ماموران پلیس در محل حادثه با پیکر نیمه‌جان کارگری مواجه شدند که از ناحیه سر هدف ضربات بیل قرار گرفته بود! امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس در محله حادثه حاضر شده بودند مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.

پس از این درگیری هولناک، تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند و مرد جوانی که متواری شده بود را به اتهام ضرب و جرح دستگیر و برای سیرمراحل قانونی به دادسرای ناحیه 4 منتقل کردند، اما از سوی دیگر اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مرد مجروح شده به دلیل شدت جراحات وارده، پس از گذشت 5 هفته روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت!

بدین ترتیب رسیدگی به این پرونده در دستور کار محمد وهابی بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز یکشنبه ۲۳ مردادماه، متهم برای تحقیقات به شعبه دوم دادسرای امورجرائم جنایی منتقل شد و به قتل مرد جوان با ضربات مهلک بیل در محله رودهن اعتراف کرد.

تحقیقات در خصوص این پرونده توسط محمد وهابی بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا