فعال کردن ایستگاه راهنمایی و ايمني مسافرین نوروزی در ورودی شهر دماوند/ راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای موقت در شهر کیلان

رئیس جمعیت هلال‌ احمر دماوند شهرستان دماون از راه‌اندازی ایستگاه راهنمایی و ايمني مسافرین نوروزی در ورودی شهر دماوند خبر داد و گفت: پایگاه امداد جاده‌ای موقت در شهر کیلان راه‌اندازی شد.

سعید طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود اظهار داشت: جمعیت هلال احمر دماوند در ایام پایانی سال و ایام عید به صورت ویژه در خدمت مردم و مسافرین نوروزی خواهد بود.

وی افزود: امسال برای اولین بار در شهر کیلان پایگاه امداد جاده‌ای موقت ایجاد کردیم و با پیگیری مدیرعامل استان و همکاری شهرداری و شورای شهر کیلان این مهم اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر دماوند شهرستان دماوند گفت: در پایگاه امداد و نجات آبعلی ایستگاه ثابت امداد به صورت ۲۴ ساعته به مسافران در زمان حوادث و بلایای طبیعی خدمت‌رسانی می‌کند؛ پایگاه چناران نیز به همین شیوه در ایام عید نوروز خدمات‌رسانی می کند.

طاهری ادامه داد: در حال حاضر در ورودی شهر دماوند ایستگاه مسافرین نوروزی نیز تحت عنوان پست راهنمایان مسافرین نوروزی و ایمنی آنان در منطقه فعال شده است.

وی تصریح کرد: امسال به صورت ویژه با شهرداری دماوند و اداره گردشگری تفاهمنامه‌ای منعقد کردیم که براین اساس یک برنامه‌ریزی بسیار مطلوب برای ایجاد فضاسازی مناسب تحت عنوان غرفه دوستداران کودک، غرفه نماز و یک سفره هفت سین زیبا و فضای سنتی برای مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا