مدیر آموزش و پرورش دماوند:

فرهنگیان استفاده‌ کننده از سرویس تا ۵۰ درصد در تأمین هزینه‌ها مشارکت کنند/ نحوه برگزاری امتحانات مدارس دماوند در دی‌ماه تابع وزارت آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه فرهنگیان استفاده‌ کننده از سرویس تا ۵۰ درصد در تأمین هزینه‌ها مشارکت کنند، گفت نحوه برگزاری امتحانات مدارس دماوند در دی‌ماه تابع وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، زهرا طاولی با اشاره به مصوبات هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند اظهار کرد: در نشست امروز مصوب شد که سه درصد از عوارض شهرداری که سهم آموزش و پرورش است، توسط شهرداری‌های کیلان، آبسرد و دماوند، حداکثر تا پایان دی‌ماه سال جاری به حساب معین آموزش و پرورش واریز شود.

وی در خصوص برگزاری آزمون‌های دی‌ماه در دماوند گفت: برای برگزاری آزمون‌های دی‌ماه، تابع دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش هستیم و آخرین بخشنامه مبنی بر برگزاری آزمون‌های نهایی دی‌ماه به صورت حضوری است.

مدیر آموزش و پرورش دماوند با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ دستورالعملی برای برگزاری مجازی آزمون‌ها ابلاغ نشده است، تصریح کرد: موضوع مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، یکی از سیاست‌هایی است که آموزش و پرورش آن را دنبال می‌کند.

طاولی ادامه داد: برخی از مهارت‌‌آموزی‌هایی که دانش‌آموزان در حین تحصیل تعلیم می‌بینند، برگرفته از کتاب‌های رسمی درسی است، اما برنامه و سیاست‌گذاری ما در دماوند این است که هر کودک و نوجوان یک کارآفرین شوند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه ما در آموزش و پرورش است، بیان کرد: مطمئنا در راستای رسیدن به این هدف، از افراد و شخصیت‌های مختلف بهره‌مند خواهیم شد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند در ادامه با تأکید بر ساماندهی املاک آموزش و پرورش در این شهرستان افزود: آموزش و پرورش در سطح شهرستان دارای املاک زیادی است و با توجه به شرایطی که دارند، باید نسبت به ساماندهی و تعیین تکلیف آنها اقدام گردد.

طاولی اضافه کرد: درخواست امروز ما این است، زمینه‌ای با مساعدت فرماندار محترم فراهم گردد تا فضاهایی که کاربری آموزشی دارند، با یک برنامه‌ریزی بلندمدت در مسیر استفاده بهینه‌ قرار بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا