فرماندار : سفر آیت الله رئیسی به دماوند روزی تاریخی برای مردم منطقه خواهد بود

فرماندار شهرستان دماوند گفت:با حضور چشمگیر و حماسه آفرین مردم شهرستان‌های دماوند و فیروز کوه در استقبال از آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان یک روز تاریخ ساز رقم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از خبرگزاری ایرنا، روز پنج‌شنبه، ۲۸ دی ماه مردم شهرستان دماوند میزبان رئیس جمهور محبوب کشور و برخی از اعضای هیأت دولت است.

رضا طاهرخانی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین برنامه حضور ریاست محترم جمهور به شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند، اظهار داشت: طی ماه ها انتظار مردم شریف شهرستان دماوند، به لطف خدا فردا مردم این شهرستان میزبان آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان هستند که برنامه‌هایی در این راستا با حضور اعضای هیات دولت، پیش بینی شده است.

محسن منصوری روز چهارشنبه با اعلام این خبر از بازدید میدانی رئیس‌جمهور از برخی پروژه‌های مهم عمرانی و دیدار با مردم فیروزکوه و دماوند خبر داد و گفت: جلسه شورای اداری شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند به ریاست آیت‌الله رئیسی به منظور تصمیم‌گیری در خصوص پروژه‌های عمرانی و جمع بندی مصوبات سفر تشکیل خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور افزود: در گام اول ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فیروزکوه و دماوند در نظر گرفته شده که با حضور و دستور رئیس‌ جمهور این عدد افزایش می‌یابد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: نخستین برنامه رئیس جمهور بعد از سفری کوتاه به شهرستان فیروزکوه، دیدار با مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در منطقه خواهد بود که از ساعت ۱۰صبح در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور شهر دماوند با حضور چشمگیر و حماسه آفرین مردم شهرستان برگزار می‌شود که با استقبال عظیم مردم این دو شهرستان یک روز تاریخ ساز رقم خواهد خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برنامه دوم سفر، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه است که با حضور ریاست محترم جمهور و هیات همراه و مسئولان دو شهرستان به میزبانی شهرستان دماوند برگزار می‌شود و مصوبات سفر از سوی رئیس جمهور اعلام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه بعدی که در این شهرستان پیش‌بینی شده است، دیدار جوانان گام دوم انقلاب و نخبگان شهرستان با نماینده ویژه رئیس جمهور است که در سالن شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند راس ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: این دیدار یک برنامه تبیینی در راستای جهاد تبیین است که در این نشست صمیمی مطالبات نخبگان و جوانان به صورت دیداری چهره به چهره مطرح می‌شود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های سفر، طی هماهنگی‌های صورت گرفته با نهاد محترم ریاست جمهوری و معاون محترم اجرایی رئیس جمهور، حداقل ۳ تا ۵ نفر از وزرای دولت نسبت به مطالبات مردم شهرستان در نقاط مختلف شهرستان بازدید‌های میدانی خواهند داشت و دستورات انقلابی در این بازدید‌ها از سوی وزرا صورت می گیرد که هماهنگی مقدماتی انجام شده است.

حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور نوعی مطالبه‌گری است

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح‌ دماوندی، امام جمعه دماوند نیز طی مصاحبه‌ای با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به شهرستان دماوند، اظهار داشت: عمده مطالبات مردم شهرستان پروژه فاضلاب، تأمین آب شرب پایدار، احداث کمربندی جنوبی و غربی دماوند و دیگر مطالبات است که حضور و دستورات ایشان می‌تواند مشکلات چندین ساله این منطقه را مرتفع سازد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در استقبال از رئیس محترم جمهور بسیار مهم و تأثیرگذار است، افزود: مردم دماوند با حضور خود در استقبال از رئیس جمهور نوعی مطالبه‌گری است.

امام جمعه خاطرنشان کرد: هرچه حضور مردم در این مراسم بیشتر باشد، قطعا تصمیماتی که در نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور اتخاذ می‌شود، مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا