فاز چهارم عملیات انفجار بلوار یادگار دماوند جهت تسریع در عملیات خاکبرداری اجرا شد

فاز چهارم عملیات انفجار بلوار یادگار دماوند جهت تسریع در عملیات خاکبرداری اجرا شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، عصر یکشنبه، عملیات مهمات‌گذاری و انفجار جهت عملیات خاک‌برداری و تسریع در انجام پروژه بلوار یادگار امام توسط واحد فنی عمران شهرداری دماوند و شرکت آسفالت پارس دماوند به اجرا درآمد.

پروژه بزرگ بلوار یادگار امام (ره) یکی از معابر اصلی شهرک مهک منطقه گیلاوند می‌باشد که در طرح تفصیلی نیز به عنوان یک رینگ ارتباطی مهم در این شهرک تعریف شده است.

این بلوار که در شمالی‌ترین بخش شهرک مهک قرار دارد، فاز یک منطقه فرهنگیان را به فاز دو و منطقه مهک را به شهرک ولیعصر متصل می‌کند و به همین علت جزء یکی از شریان‌های بسیار حائز اهمیت شهر دماوند است.

پروژه بزرگ بلوار یادگار امام تا پشت اداره راهداری دماوند جهت اتصال به بلوار بهشتی ادامه داد و از سوی دیگر با توجه به حجم ترافیکی شهری بخش قابل توجهی از ترافیک کاسته شده و دسترسی محلی به این بلوار منتقل می‌شود.

در حال حاضر فاز چهارم عملیات انفجار جهت اجرای پروژه بلوار یادگار امام جهت تسریع عملیات خاکبرداری انجام شده است که جدول‌گذاری و آسفالت انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است عملیات انفجار روز گذشته از انتهای بلوار یادگار امام تا حدفاصل بیمارستان سوم شعبان دماوند به مرحله اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا