معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران:

عوامل راهداری در محورهای هراز و فیروزکوه آماده‌باش ۱۰۰ درصدی هستند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از کاهش دید افقی در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، عادل مصدقی از بارش برف و سپید پوش شدن محور هراز خبر داد و اظهار داشت: از ساعت اولیه بامداد امروز وضعیت جوی در محورهای فیروزکوه، دماوند، هراز، شهریار، ملارد، محور قدیم تهران-قم (نعل بندان)، امامزاده داود و آزادراه تهران-ساوه با بارش برف همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در محورهای پیشوا و پاکدشت شاهد بارش باران بوده‌ایم گفت: در حال حاضر نیروهای عملیاتی راهداری مشغول شن و نمک پاشی هستند و در این خصوص راهداری در خصوص طرح زمستانه و انجام عملیات‌های نمک پاشی و برف روبی آماده باش ۱۰۰ درصدی است و تا ساعت ۹ صبح سامانه‌ها فعال بودند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اینکه انسداد اعلام شده در محور هراز مربوط به مازندران بوده است افزود: کولاک و بوران شدید و کاهش دید را در محور هراز داشتیم که برای ترافیک عبوری و موارد ایمنی پلیس راه مازندران از تردد خودروها در این محور جلوگیری شده است.

مصدقی عنوان کرد: عبور کامیون و حمل و نقل عمومی و پلاک‌های مازندران در حوزه فیروزکوه به مازندران انجام می‌شود و هیچ گره ترافیکی وجود ندارد و تا کنون هیچ گزارش خسارتی در محورهای مواصلاتی استان تهران اعلام نشده است.

وی به رانندگان توصیه کرد برای عبور و مرور در محورهای کوهستانی حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

منبع: صدا سیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا