عملیات رفع نشتی گاز و reschedule لوله خط تغذیه گاز منطقه دماوند/ استفاده از ظرفیت شرکت دانش‌بنیان در راستای جلوگیری از قطعی گاز مشترکان دماوند

عملیات رفع نشتی گاز و reschedule لوله خط تغذیه گاز منطقه دماوند با استفاده از ظرفیت شرکت دانش‌بنیان در راستای جلوگیری از قطعی گاز مشترکان دماوند انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، لوله B.G. خط تغذیه دماوند به قطر ۱۰ اینچ که دچار خوردگی حدود ۵۵ درصد و در دو نقطه دارای پیتینگ و نشتی شده بود، طی عملیاتی با نظارت زمانی رئیس اداره گاز ناحیه دماوند و سرپرستی سجادی رئیس بخش تعميرات و نگهداشت اداره گاز ناحیه دماوند و با همراهی اکیپ تعمیر و نگهداشت اداره گاز شهرستان دماوند با تلاش ۸ ساعته به روش سرد رفع نشتی و تعمیر شد.

با توجه به خوردگی بالا و نشتی گاز به میزان ۳۶٪ LEL در محل خط و عدم امکان عملیات گرم و جوشكاری در خط و در راستای جلوگیری از قطع گاز مشترکان بخش وسیعی از دماوند، رفع نشتی و تعمیر خط مذكور با روش سرد با استفاده از کامپوزیت‌های پلیمری صورت گرفت.

طی این عملیات، شرکت گاز ناحیه دماوند با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت دانش‌بنیان آرین ساده که دارای سه بخش تولیدی فعال در حوزه کامپوزیت‌های پلیمری ناحیه صنعتی آئینه‌ورزان می‌باشد، با مدیر عاملی سیدحمیدرضا هاشمی و اکیپ اجرایی به سرپرستی رحمت علیزاده و سر تیم محمد علمزاده عملیات رفع نشتی و باز گرداندن لوله به schedule اولیه را انجام دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا