عدم رعایت دستوالعمل های بهداشتی در جامعه موجب ضمان شرعی و حق الناس است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه موجب ضمان شرعی و حق الناس است که بر گردن افراد خاطی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان دماوند که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بنده خود را موظف به رعایت دستوالعمل های بهداشتی میدانم ما نیز باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: خطرات کرونا در جامعه و شهرستان دماوند عادی انگاری شده است و باید با تمام ظرفیت های موجود در شهرستان برای مقابله با شیوع گسترده تر این بیماری اقدام نماییم.

خطیب نماز جمعه دماوند در این نشست با تاکید بر اینکه مردم شهرستان دماوند باید هرچه سریع تر نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند تا از آسیب سویه امیکرون در امان باشند خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت ، مساجد، تکایا و رسانه‌ها می‌توان در راستای اقناع اندیشه مردم در جهت ضرورت انجام دز سوم واکسیناسیون گام برداشت.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی یک واجب شرعی است و مردم باید بدانند که افرادی که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجبات خسارت‌های جبران‌ناپذیر کرونا را فراهم می‌کنند، در این خصوص مقصر هستند؛ چرا که عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب ضمان شرعی و حق‌الناس است.

وی در پایان ضمن تشکر از افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعايت می‌کنند گفت : توجه به این نکته ضروری است که تا مادامی که ویروس کرونا در کشور وجود دارد، استفاده از ماسک و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امری الزامیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا