عدم حضور برخی از داوطلبین تا انتهای رقابت در صحنه انتخابات بی‌احترامی به مردم است / صحيح نیست، فردی وقت شورای نگهبان و اجرایی را بگیرد و بعد در آغوش نامزد دیگری قرار گیرد

امام جمعه شهر آبسرد با بیان اینکه عدم حضور برخی از داوطلبین تا انتهای رقابت در صحنه انتخابات بی‌احترامی به مردم است، گفت: صحيح نیست، فردی وقت شورای نگهبان و اجرایی را بگیرد و بعد در آغوش نامزد دیگری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرشریفی در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: انتخابات پیشرو یکی از انتخابات‌های مهم در کشور است چرا که اگر در این انتخابات خوب عمل کنیم و بدرخشیم، قطعا در انتخابات بعدی سربلند خواهیم بود و اگر ضعفی دیده شود آثار آن را در انتخابات بعدی خواهیم دید که در این راستا باید همت کنیم تا با تبیین دستاوردهای نظام و تشویق مردم به حضور در صحنه، تنور انتخابات گرم شود.

وی گفت: انتخابات عام‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوع مشارکت سیاسی است و یکی از ملاک‌هایی که جهت ارزیابی سلامت نظام به ویژه نظام سیاسی می‌توان به حساب آورد حضور در انتخابات است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این دوره از انتخابات، شاهد حضور تعداد زیادی نامزد هستیم که این حضور نشان از سلامت نظام سیاسی دارد و چون نظام سیاسی کشور سالم است موجب شده تا مشارکت افزایش یابد که اگر اینگونه نبود این تعداد نامزد نداشتیم.

حجت الاسلام میرشریفی افزود: البته جای تاسف دارد که عده‌ای با چه عقیده و اعتقادی به صحنه می‌آیند اما تا انتهای کار نمی‌مانند؛ عدم حضور آنان تا انتهای کار در صحنه انتخابات بی‌احترامی به مردم است. زیرا مردم به آنان اعتماد می‌کنند و از نامزدهایی که این کار را انجام می‌دهند، می خواهیم دست از این کار بردارند زیرا کار خیلی بدی است.

وی تصریح کرد: درست نیست که فردی بیاید و وقت شورای نگهبان و اجرای را بگیرد و بعد در آغوش نامزد دیگری قرار گیرد و پیشانی او را ببوسد و عکس خود را رد و بدل کند و به نفع فرد دیگری از صحنه رقابت خارج شود؛ یا نمی‌آمدی و یا حال که به صحنه آمدی تا انتهای کار بایستیم و به طرفداران خود احترام بگذاریم.

این مقام مسئول گفت: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است و نشان می‌دهد حاکمیت به دست مردم و حکومت برای مردم است و این عرصه فرصتی است برای مردم نسبت به شیوه حکومت و مدیریت حکومت که اگر اعتراضی دارید نسبت به عملکرد‌ها، قطعا مردم به فرد دیگری رای خواهند داد.

امام جمعه شهر آبسرد ادامه داد: انتخابات فرصتی برای حضور گروه‌های مختلف است تا در این عرصه فعالیت کنند ولی مراقب باشیم زیرا تلنگری به ما است تا بدانیم این میزی که در دست ما است امانت است و انشالله خوب نگهداری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا