امام جمعه شهرستان دماوند:

عدالت اجتماعی با مساعدت شهرداری‌ها و شوراها محقق می‌شود

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: عدالت اجتماعی با مساعدت شهرداری‌ها و شوراها محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در مراسم بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی شهر آبسرد اظهار داشت: برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور باید قدم‌های بلندتری برداریم تا این لحظه بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اقدامات مثبتی برای رسیدن به این هدف برداشته شده است، اما کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی نباید شاهد فاصله طبقاتی باشیم، افزود: شهرداری‌ها و شوراهای شهر که بودجه مردمی خوبی در اختیار دارند می‌توانند به خوبی مسئله عدالت اجتماعی را تحقق بخشند شود.

فتاح دماوندی افزود: نیاز است در خدمات‌رسانی به شهر، اقشار ضعیف‌تر جامعه را بیشتر مدنظر قرار دهیم تا اختلافات از بین بروند، باید برای تحقق عدالت اجتماعی در حوزه شهری و عمرانی بیشتر قدم برداریم.

امام جمعه شهرستان دماوند عنوان کرد: امکانات رفاهی برای استفاده عموم است، بدنه مردمی باید از عملکرد شهرداری راضی باشد و نقاط ضعف برطرف شوند.

فتاح دماوندی ادامه داد: بهتر است بودجه سال 99 بیشتر در نقاطی که توجه کمتری به آنها شده است، سوق داده شود چرا که انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین و اقشار متوسط بود.

وی گفت: انقلاب کردیم تا از نظر رفاهی و دنیوی تفاوتی بین ثروتمند و فقیر نباشد گرچه هدف اصلی انقلاب اسلام بود از این رو یکی از اقدامات خدمات‌رسانی به مردم باید باشد.

امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: باید در پروژه‌های عمرانی پیوست فرهنگی داشته باشیم و در اجرای یک پروژه آسیب فرهنگی، فواید و اقتصاد دیده شوند تا در تمامی حوزه‌ها شاهد رشد یکسانی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا