امام جمعه رودهن:

عبور از بحران‌ها و غلبه بر نقشه‌های دشمن را مدیون مردم انقلاب هستیم/ دولت با فراهم کردن زیرساخت‌ها، شرایط ورود سرمايه مردم به اقتصاد را تسهیل کند

امام جمعه رودهن با بیان اینکه عبور از بحران‌ها و غلبه بر نقشه‌های دشمن را مدیون مردم این انقلاب هستیم، گفت: دولت با فراهم کردن زیرساخت‌ها، شرایط ورود سرمايه مردم به اقتصاد را تسهیل کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی در خطبه‌های نمازجمعه رودهن اظهار داشت: یکی از شخصیت‌های تاریخ اسلام و بشر، بانویی با فضلیت به نام خدیجه کبری(س) که در ۱۰ رمضان الکریم وفات این بانو است.بانویی با صفات برجسته و عالی انسانی که الگویی شایسته از شخصیت زن قرآنی و تربیت یافته‌ی مکتب اسلام را به نمایش گذاشت.

وی افزود: در عظمت و فضیلت و بزرگی این بانو همین بس که از بین خواستگارانی فراوان و سرشناس، پیامبر اکرم(ص) را به همسری انتخاب می‌کنند.

امام جمعه رودهن اولین بانویی که به پیامبر ایمان می آورد و اینکه دارایی و سرمایه خودش را برای ترویج دین اسلام و فرهنگ اسلام و ارزش های انسانی و اخلاقی در اختیار پیامبر قرار می دهد نشان از عظمت روحی و ایمان و عالی این بانو دارد.

حسینی عنوان کرد: در کنار دیگر ویژگی‌های بایسته و ارزشمندی که باعث رشد و ترقی معنوی زن می‌شود، عفت و حیا جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی گفت: پوشش عفیفانه و دستورات دین نسبت به پوشش‌ و حجاب زن، ابزار حفظ عفت و حیا و کرامت زن است.

امام جمعه رودهن عنوان کرد: آن تفکری که در زیر پوشش دفاع دورغین از حقوق زن و زیر پوشش شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال حذف پوشش عفیفانه است، در واقع تنزل جایگاه زن و تبدیل زن به یک ابزار شهوت پرستی و لذت جویی را می‌خواهد.

حسینی ادامه داد: ۱۲ فرودین یاد آور تصمیمی سرنوشت‌ساز و عزت آفرین توسط ملت ایران است.

وی گفت: با نگاه الهی امام عزیز و ولایمتداری و ایمان قوی ملت ایران ، با رأی به جمهوری اسلامی مدلی از حکومت داری به دنیا عرضه شد که از طرفی دین و آموزه های دینی در آن نقش محوری و اساسی دارند و از طرف دیگر مردم در آن نقش تعیین کننده و پیشبرنده و عزت آفرین داشته‌اند.

امام جمعه رودهن بیان کرد: عبور از بحران‌ها و غلبه بر نقشه های دشمن همه را مدیون مردم این انقلاب هستیم.

وی گفت: دولت با فراهم کردن زیرساخت‌ها، شرایط ورود سرمايه مردم به اقتصاد را تسهیل کند.

امام جمعه رودهن بیام کرد: تولیدات صنعتگران داخلی و ابتکارات دانش بنیان سهم صادرات را افزایش می‌دهد و کشور را در برابر بیگانگان قوی می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا