دستگیری منتشرکنندگان اینترنتی تصاویر مستهجن در دماوند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری عاملان بارگذاری مطالب و انتشار و فروش تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش تارود، سرهنگ «رضا ریوندی» گفت: در پی رصد مستمر فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان دماوند، مشخص شد که افرادی با ایجاد صفحه ای جعلی در فضای مجازی، اقدام به انتشار و فروش تصاویر مبتذل علیه عفت و اخلاق عمومی کرده که بلافاصله شناسایی متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی دریافتند که نحوه فروش فیلم در سایت مذکور به صورت فروش اکانت برای دانلود فیلم از طریق درگاه واسط شرکت شارژ ایران انجام می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس فتا شهرستان در ادامه پس از استعلام و تحقیقات بیشتر موفق شدند دو نفر متهم را که اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار و فروش تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کنند.

ریوندی تصریح کرد: متهمان که دانشجوی رشته کامپیوتر بودند در بازجویی به عمل آمده، بزه انتسابی خود را پذیرفته و به این عمل ناشایست و غیر اخلاقی خود اعتراف کردند و انگیزه خود را کسب درآمد و پرداخت مخارج دانشگاه بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا