طی 6 ماهه اخیر 436 کیلوگرم انواع مواد مخدر در دماوند کشف شد/ 288 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند/ کشف و ضبط ۳۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری در شهرستان دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: طی 6 ماهه اخیر 436 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 36 قبضه سلاح جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ حسین فاضلی روز جمعه در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر دماوند اظهار داشت: امنیت نیاز حیاتی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت در کشور است، دشمنان بدانند امروز پلیس رکن اساسی امنیت در کشور می‌باشد و بزرگترین وظیفه فراجا حفظ ارزش‌ها و اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که باعث ماندگاری نظام خواهد شد.

وی افزود: فراجا در صف مقدم مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت است و پلیس پرچمدار برقراری آرامش می‌باشد مخصوصا در این روزهای اخیر شاهد تلاش نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش مردم بوده‌ایم که به لطف خدا ماموریت خود را مقتدرانه انجام دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: در دماوند با کمک‌های خوب مردم ولایتمدار شهرستان و مسئولان انتظامی ویژه شرق استان تهران همچنین شورای تامین و ائمه جمعه و مسئولان دیگر خوشبختانه امنیت مثال زدنی را شاهد هستیم.

*طی 6 ماهه اخیر 436 کیلوگرم انواع مواد مخدر در دماوند کشف شد/ 288 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند

فاضلی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در 6 ماه گذشته امسال گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر 436 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، این مواد از یک گرم تا 10 کیلوگرم بوده‌اند و در این مدت 288 نفر خرده فروش و معتاد دستگیر شدند.

*کشف و ضبط ۳۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری در شهرستان دماوند

وی تصریح کرد: در زمینه مبارزه با سلاح و مهمات موفق شدیم طی 6 ماه 36 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف کنیم که شامل 26 قبضه شکاری و 16 قبضه جنگی بودند البته این بدان معنا نیست که مجرمین در شهرستان دماوند و بومی هستند به هر حال دماوند شهرستانی گردشگرپذیر و مسافرپذیر است؛ به طور مثال 8 قبضه سلاح جنگی و شکاری را توانستیم با نیابت از یک فروشنده سلاح در یکی از استان‌ها ردگیری کنیم.

*کشف 220 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دماوند/ صدور 6341 فقره گذرنامه و 2145 گواهینامه رانندگی پایه متوسط در شهرستان دماوند 

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان داشت: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق که 100 درصد به سمت استان‌های دیگر حرکت می‌کند 220 میلیارد ریال کشفیات داشتیم همچنین در مبارزه با سرقت نیز 1737 فقره اموال مسروقه کشف و 1355 سارق تاکنون دستگیر شدند.

فاضلی گفت: در انجام ماموریت‌های 110 نیز طی 6 ماه، 31 هزار و 144 مورد تماس 110 و عملیاتی داشتیم و تشکیل پرونده در این مدت 8750 فقره بوده است.

وی عنوان داشت: در مدت مذکور 1474 مورد اجرای احکام و خدمات قضایی انجام شده، 6341 گذرنامه صادر و 6110 آزمون گواهینامه رانندگی پایه متوسط برگزار شد که تا کنون 2145 گواهینامه صادر شده است.

لازم به ذکر است به‌مناسبت هفته نیرو انتظامی در نماز جمعه این هفته شهر دماوند میز خدمت پاسخگویی به سوالات شهروندان و ایستگاه سلامت تست فشار خون و دندانپزشکی در مصلی نماز جمعه شهر دماوند برپا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا