طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌ عمومی بعث شهر آبسرد برگزار شد

طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌ عمومی بعث شهر آبسرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در آستانه هفدهم اسفندماه و نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌ عمومی شهر آبسرد با حضور جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، عبدالله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، هادی صفی خانی رئیس‌، امید یوزباشی، قاسم مرتضی قلی، میثم بصیری اعضای شورای اسلامی شهرآبسرد، محمدی مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند، سرکارخانم علی براری کتابدار کتابخانه درمحل کتابخانه عمومی بعثت شهرآبسرد برگزار شد.

جانعلی‌زاده شهردار آبسرد در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: کتاب، همان یار مهربان است که همه ما از کودکی با آن آشنا هستیم این روزها تا حد زیادی از زندگی‌هایمان دور شده است.

وی افزود: با گسترش علم و تکنولوژی و باز شدن پای شبکه‌های اجتماعی به زندگی ما، کتاب و کتابخوانی این روز‌ها به دست فراموشی سپرده شده است.

شهردار آبسرد گفت: در آموزه‌های دین اسلام که دینی عالم‌گیر می‌باشد به کتاب و کتابت عجین شده است و تمام ادیان الهی دارای کتاب بوده و معجزه‌ دین ما کتاب قرآن کریم بوده به اندازه لازم در تشویق و ترغیب به امر کتابخوانی و گسترش و توسعه کتابخانه سفارش نموده است.

در پایان به‌ مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مسئولین لوح یادبود را امضا نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا