طرح واکسیناسیون تکمیلی ویژه اتباع غیر ایرانی در شهرستان دماوند

طرح واکسیناسیون تکمیلی ویژه اتباع غیر ایرانی در شهرستان دماوند آغاز شد.

حسن خیرخواه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: طرح واکسیناسیون تکمیلی ویژه اتباع غیر ایرانی در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دماوند آغاز شد.

وی افزود: این طرح جهت کلیه افراد ۹ ماهه تا ۱۵ ساله اتباع با یا بدون سابقه واکسن انجام می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

*جامعه سالم در گرو مصرف اقلام سلامت محور با اصالت/ لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد سیب سلامت و برچسب اصالت کالا قاچاق و غیر مجاز است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند اظهار داشت: هرگونه کالای سلامت محور شامل غذایی، دارویی، مکمل‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی که فاقد سیب سلامت و برچسب اصالت کالا، لیبل زرد رنگ دارای بارکد و کد UID باشد، قاچاق و غیر مجاز است.

خیرخواه افزود: مصرف اقلام سلامت محور فاقد اصالت مستقیما با سلامت فرد در ارتباط بوده و زیان های غیرقابل جبران بجا خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: بخش قاچاق آن با توجه به مشخص نبودن مبدا و شرایط تولید آن و حمل در شرایط نامناسب مورد تایید نیست و غیر بهداشتی بوده و بخش غیر مجاز آن توسط سود جویان در کارگاه‌های زیر زمینی در شرایط کاملا نامناسب و با مواد اولیه تقلبی تولید می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند عنوان کرد: شهروندان جهت استعلام محصولات ذکر شده می‌توانند از اپلیکیشن ttac متعلق به سازمان غذا و دارو و یا ارسال کد مخدوش شده در برچسب به سامانه پیامکی این سازمان استفاده نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا