ضعف ما بیشتر در عرصه اقتصادی است/ مشکل مردم ایران حجاب نیست/ زیرساخت‌های ورزشی و تقویت ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان دماوند توسعه یابد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: زیرساخت‌های ورزشی و تقویت ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان دماوند توسعه یابد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: قول سدید سخنی است که در آن سستی و لغو و دروغ و نفاق نباشد، سخنی که همچون سدی محکم جلویش را بگیرد.

وي افزود: هرمطلبی را که می‌شنویم یا میخوانیم را نباید بازگو کنیم و حتی نبایدباور کنیم، مگر زمانی که ازدرست بودن آن اطمینان پیداکنیم.

امام جمعه دماوند گفت: این هفته هایی که برماگذشت دشمنان ایران اسلامی سعی کردند تا با تمام توان مردم رافریب دهند و به خیابان بکشانند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران برای رسانه‌های خود پول زیادی خرج می‌کنند تابه خیال خود ازاین راه جمهوری اسلامی رازمین‌گیر کنند.

وی گفت: دشمنان رسانه‌ای ما، نقاط ضعف و منفی نظام را درشتنمایی می کنند و نقاط مثبت و قوت راحذف کرده و بیان نمی کنند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: متاسفانه برخی ازمردم به بهانه این که می خواهند بفهمند درکشورچه خبر است ازاخبار ماهواره های دشمن استفاده می‌کنند و بی اختیارتحت تأثیرتبلیغات قرار می‌گیرند.

فتاح دماوندی گفت: در جنگ سخت بدن انسان به خاک و خون کشیده میشود اما درجنگ نرم روح و فکر انسان مسموم و مریض میشود، انسان ازجبهه حق به جبهه باطل سوق داده می شود و این خطرناک تر از زخمی شدن بدن است.

وی ادامه داد: هزاران توپخانه دروغ سازی و بزرگنمایی مشکلات، به سمت ملت ایران مشغول شلیک هستند، موفقیت‌ها رانادیده می‌گیرند و کاستی ها را هزار برابر بزرگترنشان می‌دهند.

امام جمعه دماوند گفت: دشمنان ما ایمان و اعتقاد مردم و جوانان را نشانه گرفته اند، بدبین کردن مردم به نظام و تاریک نشان دادن آینده، برنامه دائمی آنهاست.

فتاح دماوندی ادامه داد: به قول رهبرانقلاب، امروزقدرت ابر قدرت ها بیش ازآنکه دربمب هسته ای و ثروت هایشان باشد در قدرت تبلیغاتی آنهاست که باید به این نکته توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: پدران، مادران و معلمان این روزهاباید بیشترمواظب فرزندان و نوجوانان باشند و نگذارند که نسل جوان فریب دشمن را بخورد.

امام جمعه دماوند گفت: بدخواهان ملت ایران باشعارحمایت از زنان سعی میکنند بعضی از آنان را گول بزنند و به مخالفت با نظام برانگیزند.

فتاح دماوندی عنوان کرد: مقایسه اجتماعی و فرهنگی زنان ایرانی در قبل و بعد از انقلاب محک خوبی برای راستگویی و راستی آزمایی عملکرد نظام اسلامی و نظام پهلوی موردحمایت غرب و آمریکاست.

وی ادامه داد: ۶۰ ٪دانشجویان و معلمان و کارمندان دانشگاه های ایران از بانوان هستند، ۴۹٪پزشکان ایران زن هستند ،۴۲٪ درصد کارمندان دولت زن هستند ،۳۵ ٪ورزشکاران از بانوان هستند، ۳۴٪ درصد نویسندگان زن هستند ،۲۶ ٪ مهندسان زن هستند ،۳۲٪ هیأت علمی دانشگاهها از زنان هستند، در حالی که قبل ازانقلاب به زنان توجهی دراین عرصه ها نمی‌شد و آمار بسیارکمتر ازاین بود.

امام جمعه دماوند ادامه داد: آزادی زن درجمهوری اسلامی به امکان پیشرفت تحصیلی و علمی و اقتصادی اجتماعی و سیاسی اوست نه به هرزگی و بی بند وباری.

فتاح دماوندی گفت: جمهوری اسلامی مفتخراست به اینکه در برابری تحصیل زن و مرد دردنیا رتبه اول را دارد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، بی سوادی زنان را از ۶۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش داده است و امید به زندگی بین زنان از ۵۷ سال به ۷۷ سال افزایش یافته است.

امام جمعه دماوند گفت: درعرصه نظامی درچند سال قبل دشمن تلاش می‌کرد کسی به ایران سلاح نفروشد، اما امروزدشمن تلاش می کند تاما به کسی سلاح نفروشیم و این ناشی از درایت و هدایت های رهبر باکفایت ماامام خامنه ای بوده است.

فتاح دماوندی عنوان کرد: ضعف ما بیشتر درعرصه اقتصادی است که به آن اقرارمیکنیم، مردم اگر گله ای دارند گله از تورم و گرانی است که حق است و باید شنیده شود و دولت باید برای کنترل آن تلاش کند.

وی افزود: مشکل مردم ایران حجاب نیست، مردم از افزایش اجاره مسکن و گرانی خوراک و پوشاک ناراحتند و حق دارند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: دولت سیزدهم سعی کرده است با تعامل اقتصادی بیشتر با همسایگان و کشورهای منطقه و افزایش درآمد تجاری کشور، ازفشارتحریم آمریکا بکاهد و از درآمد دولت، حقوق اقشار ضعیف راافزایش دهد.

فتاح دماوندی با بیان اینکه ۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش را به همه ورزشکاران شهرستان دماوند و تلاشگران عرصه ورزش تبریک عرض می‌کنم، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تقویت ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان دماوند، تقاضای ما از دولت سیزدهم و مسئولین مربوطه در استان و کشور است.

وی گفت: هفته بیمه سلامت را گرامی می‌داریم و از مسئولین محترم در این امر مهم در شهرستان دماوند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه دماوند بیان کرد: بیمه سلامت همگانی و روستایی به صورت رایگان، هر ایرانی فاقد بیمه درمانی راتحت پوشش قرار میدهد که قابل تقدیراست.

فتاح دماوندی گفت: بیش از ۴۳ هزار نفر در شهرستان دماوند تحت پوشش بیمه سلامت هستند که همه آنها به صورت الکترونیکی و با ارائه کد ملی خدمات می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا