ضرورت نظارت جدی اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک شهرستان دماوند نسبت به گران‌فروشی و کيفيت البسه مدارس

اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک شهرستان دماوند نسبت به گران‌فروشی و کيفيت البسه مدارس باید نظارت داشته باشد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، شهروندی طی پیامی نوشت: با سلام، بنده برای پسرم پیراهن و یک شلوار به عنوان لباس فرم مدرسه مسکن مهر گیلاوند که مدرسه معرفی کرده بود آن خیاطی را گرفتیم به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کردیم با یک جنسی که قابل تعریف هم نیست.

واقعا بر چه مبنایی قیمت گذاری می‌کنند؛ یکی که چند تا بچه دارد باید چکار کند واقعا!!

خواهشمندیم اطلاع‌رسانی کنید تا مسئولان رسيدگی کنند.

با توجه به اعلام نرخ و قیمت مانتو و البسه مدارس دماوند با تاییدیه اتحادیه پوشاک، پارچه‌ و قماش شهرستان دماوند و مدیریت آموزش و پروش شهرستان دماوند و همچنین توافق انجام شده با تولید و توزیع‌کنندگان البسه در تیرماه سال جاری، متاسفانه شاهد گران‌فروشی از نرخ تعیین شده و بعضا “عدم کیفیت مناسب پارچه و دوخت از طرف تولید کنندگان محترم هستیم.

لذا با عنایت به اینکه مسئولیت نظارت و بازدید از عملکرد تولید کنندگان بر عهده اتحادیه ذی‌ربط و اتاق اصناف شهرستان و بازرسی آموزش و پرورش می‌باشد، خواهشمندیم نسبت به بررسی از عملکرد این واحدها و جلوگیری از تضییع حقوق همشهریان محترم عنایت لازم را مبذول دارند.

ضمنا به جهت استحضار همشهریان در صورت مشاهده و احراز تخلف از سوی تولید و توزیع کنندگان محترم با شماره ۱۲۴ اتاق اصناف ۷۶۳۴۴۷۴۸ بازرسی و نظارت اتاق اصناف ۷۶۳۳۷۰۲۴ و ۷۶۳۳۷۰۱۹ اتحادیه پوشاک و ۷۶۳۲۶۶۶۱ الی ۱۰۸ آموزش و پرورش دماوند تماس و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا