ضرورت حمایت از کشاورزان شهرستان دماوند با تامین برق برای پمپاژ ثانویه و تعیین تکلیف برق مکان‌های خارج از بافت/ تعویض تیرهای برق فرسوده و روشنایی معابر از مطالبات مردم است

اسدی رئیس اداره برق شهرستان دماوند با حضور در دفتر امام جمعه آبسرد و حومه با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، امام جمعه آبسرد و حومه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب اسدی به عنوان ریاست اداره برق از زحمات رؤسای سابق این اداره در جهت رفع تعدادی از اشکالات در برخی از محلات تقدیر نمودند.

ایشان از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و مدیران شبکه‌های برق جهت حفظ و پایداری و عدم اختلال در شبکه برق‌رسانی تقدیر نمودند.

میرشریفی حمایت از کشاورزان با سیستم قطره‌ای و تامین برق برای پمپاژ ثانویه و تعیین تکلیف برق مکان های خارج از بافت و تعویض تیرهای برق فرسوده و چوبی را با ایشان در میان گذاشتند و این موارد را از مطالبات مردم دانستند.

اسدی رئیس اداره برق دماوند گفت: عوامل اداره برق و همه پرسنل در شبکه برق‌رسانی در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین فرا رسیدن سال نو به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در آماده‌باش قرار دارند تا انشاءالله شاهد مشکلی در شهرستان نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا