فرماندار شهرستان دماوند:

ضرورت توجه به انضباط مالی و شفافیت کاری در شهرداری آبسرد/ اعضای شورای شهر از حاشیه‌‌سازی به دور باشند

فرماندار شهرستان دماوند از ضرورت توجه به انضباط مالی و شفافیت کاری در شهرداری آبسرد خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر از حاشیه‌‌سازی به دور باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در این تودیع و معارفه شهردار آبسرد اظهار داشت: در این دولت از مدیران خواسته‌ایم که فاصله خود بین مردم را کاهش دهند زیرا در دولت مردمی باید در این مسیر حرکت کنند تا به مردم خدمت کنند.

وی افزود: این عهدنامه را مدیران باید در اولویت کاری داشته باشند، این موضوع با جدیت درسطح شهرستان پیگیری خواهد شد لذا کم کردن فاصله مدیران با مردم مطالبه ما از مدیران است و آنها باید خود را خدمتگذر مردم بدانند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: استفاده و توجه به ظرفیت جوانان خوش فکر و نخبه از دیگر مواردی است که باید در دستور کار شهردار جدید آبسرد قرار گیرد و از برنامه‌ها و توانمندی‌های جوانان در پیشبرد اهداف شهری استفاده کند.

طاهرخانی ادامه داد: هویت بخشی به مبلمان شهری، نظارت بر امور شهری، فعالیت جهادی و تبیین دستاوردهای دولت و امید بخشی در سطح جامعه از دیگر موارد مهمی هستند که نیاز است به طور فعالانه و روحیه انقلابی مورد توجه مدیران و شهرداران باشد.

وی با بیان اینکه نظارت بر انضباط مالی و شفافیت کاری نیز از دیگر اولویت‌هاست، تصریح کرد: در مجموعه شهرداری آبسرد با توجه به نابسامانی‌هایی که در گذشته بود ضرورت دارد که انضباط مالی و شفافیت کاری در مدیریت شهری مدنظر جدی شهردار باشد و مردم به عینه شاهد این موضوع باشد.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: کنترل و پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و محافظت از حریم شهر اهمیت بسیاری دارد، در این زمینه اولویت کار باید پیشگیری باشد یعنی نگذاریم از ابتدا تخلفات صورت بگیرد و سپس برخورد و مقابله کنیم زیرا بار بر مردم و دولت خواهد داشت.

طاهرخانی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد خود و شهردار را یکی بدانند و با وحدت و همفکری به مردم خدمتگذاری کنند همچنین از حاشیه ها به دور باشند و هدف فقط تحقق وعده‌ها و قول‌هایی باشد که به مردم داده‌اند. شهردار نیز در چارچوب قانون با اعضای شورای شهر تعامل داشته باشد.

وی عنوان داشت: در اکثر جلسات شورای شهر باید شهردار نیز حضور داشته باشد و مباحث با همفکری بررسی شوند. نیاز است طبق قانون دست شهردار باز باشد و شهردار و اعضای شورا در موارد کم اهمیت ورود نکنند، در نهایت تصمیم گیرنده نهایی شهردار است و باید دست شهردار باز باشد.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به سیاست‌های دولت افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در سطح کشور و شهرستان به اندازه کافی در انبارها وجود دارد و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد، نظارت‌ها با جدیت در شهرستان انجام می‌شود و طبق گزارشات رسیده آرامش در این زمینه وجود دارد و کمبود کالاها را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا