رئیس پلیس‌راهور شهرستان دماوند:

ضرورت ترمیم سرعتکاه ها در جاده قدیم آبسرد/ کاهش حوادث با ایجاد رمپ فرار در محدوده پلیس‌راه دماوند

رئیس پلیس‌راهور شهرستان دماوند از ضرورت ترمیم سرعتکاه ها در جاده قدیم آبسرد و کاهش حوادث با ایجاد رمپ فرار در محدوده پلیس‌راه خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، سرگرد اسماعیل براری در نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به عدم وجود کمربندی و تردد بی‌شمار کامیون‌ها و کشنده‌ها در شهر رودهن و منطقه گیلاوند متاسفانه در سال‌های اخیر و جاری شاهد فوت و مصدومیت تعداد بالائی از هموطنان بوده‌ایم.

وی افزود: شیب بالای ۶٪ حدفاصل پیست آبعلی تا ورودي شهر رودهن و شیب بالای ۴٪ از پمپ بنزین چناران تا ورودي منطقه گیلاوند، باعث گردیده به علت استفاده مکرر رانندگان از سیستم ترمز در سرازیری‌ها و بروز نقص فنی خودروها، این وسائط نقلیه با سرعت سرسام‌آور بدون عدم عملکرد ترمز وارد مناطق شهری گردیدند.

*نصب سرعت کاه‌ها در بلوار یادگار امام(ره)

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند گفت: نصب سرعت کاه‌ها در بلوار یادگار امام(ره) و اقدامات صورت گرفته در خروجی تونل مشاء از جمله اقدامات حائز اهمیت بود.

براری تصریح کرد: با توجه به ایجاد رمپ فرار در محدوده پلیس راه دماوند، نصب علائم هشدار دهنده در این زمینه موثر خواهد بود؛ علاوه بر این احداث رمپ در بلوار محدوده کریتون نیز از جمله موضوعات حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: رنگ آمیزی و ترمیم سرعتکاه ها در جاده قدیم آبسرد از ضروریات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا