ضرورت بازنگری طرح هادی و انجام روکش آسفالت راه دسترسی به روستای خورین بخش رودهن

بازنگری طرح هادی و انجام روکش آسفالت راه دسترسی به روستای خورین بخش رودهن در اولویت رفع مشکلات از سوی مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز پنجشنبه رضا طاهر خانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امیری، بخشدار رودهن، رییس شورای شهرستان و روسای ادارات خدمات رسان با حضور در روستای خورین ، با اهالی دیدار و گفتگو کردند.

مشکلات مطرح شده در این دیدار شامل بازنگری طرح هادی، انجام روکش آسفالت راه دسترسی به روستا،تعیین تکلیف اراضی ملی، و آب شرب بود، که توسط مسئولین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این بازدید شورای روستای مذکور به ارائه گزارشی از خدمات انجام شده پرداخت.

*بازنگری طرح هادی و تعیین تکلیف اراضی ملی روستاهای بخش رودهن باید در چارچوب قانونی باشد

طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در دیدار با اهالی شریف روستای خورین با تاکید بر اینکه همه مدیران شهرستان باید در راستای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم درخدمت به مردم کوتاهی نکنند، اظهار کرد:خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم یکی از موضوعاتی است که باید مدیران همواره آن را افتخار خود بدانند وبرای خدمت به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم.

وی با اشاره به موضوع هدف‌گذاری در سیاست‌های کلی شهرستان برای جلب رضایت مردم، تصریح کرد: مسئولین باید همیشه یا حضور در بین مردم به گره گشایی ازمشکلات آنان بپردازند و باشفافیت کامل با آنان صحبت کنندو پیگیر مشکلات مردم باشند، چرا که اگر مسئولین با مردم صادق باشند، مردم نیز درهمه موضوعات کمک حال دولت و نظام خواهند بود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: مشکلات و مطالبات به حق اهالی شریف روستای خورین شامل بازنگری طرح هادی، تعیین تکلیف اراضی ملی و مشکلات آب شرب آن باید در چارچوب قانون توسط دستگاه‌های متولی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا