صدور دستور رفع موانع تولید و توسعه گلخانه زیرکشت محصولات استوایی در دماوند

دستور رفع موانع تولید و توسعه گلخانه زیرکشت محصولات استوایی در شهرستان دماوند صادر شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، صبح روز دوشنبه رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه حجت‌الاسلام میرشریفی امام جمعه آبسرد، عابدین بخشدار دماوند، حیدری رئیس اداره جهاد کشاورزی دماوند، شهردار و اعضای شورای شهر آبسرد در راستای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از واحد گلخانه زیرکشت محصولات استوایی در شهرستان دماوند بازدید کردند.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در بحث رفع موانع تولید از یکی از گلخانه‌های محصولات کشاورزی استوایی در حاشیه شهر آبسرد بازدید میدانی به‌عمل آمد و با مشکلات تولید کننده در این مسیر آشنا شدیم.

وی افزود: با همکاری جهاد کشاورزی مقرر شد که در انشعابات برای این تولید کننده جهت توسعه کشت گلخانه‌ای مساعدت لازم به عمل آید.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: همچنین در خصوص مشکل چندساله این تولید کننده با شهرداری آبسرد نیز در بازدید و نشست امروز در شورای شهر آبسرد به توافق رسیدیم تا مشکل رفع شود و با توان بهتری در تولیدات میوه‌های استوایی در سطح شهرستان دماوند گام بردارد.

لازم به ذکر است نخستین واحد گلخانه زیرکشت محصولات استوایی در شهرستان دماوند با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در روستای اتابک‌شمس واقع شده است.

این نوع از طرح‌های گلخانه‌های زیرکشت محصولات استوایی از طرح های نو در پرورش محصولات استوایی در گلخانه‌ها به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا