صدور دستورات ستاد رفع موانع تولید شهرستان دماوند جهت رفع مشکلات کارخانه آبمعدنی صبا رودافشان

دستورات ستاد رفع موانع تولید شهرستان دماوند جهت رفع مشکلات کارخانه آبمعدنی صبا رودافشان صادر شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، عصر روز یکشنبه رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان به همراه عابدین، بخشدار مرکزی، تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، حیدری، رئیس اداره جهادکشاورزی، شکری، رئیس اداره منابع طبیعی و جمعی از مسئولین از کارخانه آبمعدنی صبا رودافشان بازدید کرد.

گفتنی است هدف از این بازدید تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی مشکلات این کارخانه جهت تسریع در بازگرداندن آن به چرخه تولید بود.

شایان ذکر است کارخانه فوق به دلیل عدم حمایت در گذشته از سال ۱۳۹۷ تاکنون به حالت تعطیلی کامل درآمده است.

لازم به ذکر است مسئولان شهرستان دماوند ضمن بازدید از سالن تولید، به بررسی مسائل و موضوعات آن پرداختند و در این خصوص فرماندار شهرستان دماوند دستورات لازم را جهت پیگیری مشکلات عنوان شده توسط مدیریت کارخانه به مسئولان ادارات متولی صادر کرد.

کارخانه صبا آبمعدنی صبا رودافشان در سال ۱۳۸۸ اقدام به اخذ مجوز تأسیس نموده که در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت و به مدت ۲ سال نیز به تولید آب معدنی مشغول بود که به دلایل مختلف از سال ۱۳۹۷ خط تولید آن متوقف شد و این کارخانه در صورت راه‌اندازی مجدد قادر به تولید ۱۴۰۰۰ بطری آبمعدنی در هر ساعت و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را دارد.

از جمله مشکلات مطروحه در این بازدید عدم نقدینگی و معوقات بانکی بود که توسط مسئولان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا